کنسول و بازی

تاریخ انتشار بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls اعلام شد

چندی پیش مشخص شد که بالاخره سه بازی Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human قرار است از حالت اختصاصی برای دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 خارج شوند و نسخه رایانه های شخصی از آن‌ها نیز در سال 2019 عرضه شود. اما بالاخره امروز استودیو سازنده این بازی‌ها زمان انتشار نسخه PC از آن‌‌ها را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت، Heavy Rain اولین عنوان از این سه گانه است که ماه آینده در تاریخ 24 ژوئن (دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸) به PC می‌آید و پس از آن نیز Beyond: Two Souls در تاریخ 27 جولای (شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. سومین و آخرین عنوان سگانه Quantic Dream یعنی Detroit: Become Human اما هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد با این حال گفته شده که در پاییز 2019 آماده خواهد شد.

همچنین هر سه بازی پیش از انتشار یا به هنگام عرضه یک دمو رایگان خواهند داشت. اولین دمو مربوط به بازی Heavy Rain هفته آینده در تاریخ جمعه، ۳ خرداد ۱۳۹۸ عرضه خواهد شد. دموی قابل بازی Beyond: Two Souls در تاریخ پنج‌شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۸ و دموی Detroit: Become Human نیز بر اساس شنیده‌ها در تابستان در دسترس قرار خواهد گرفت. در نهایت سه عنوان Quantic Dream از امروز برای پیش خرید در دسترس خواهند بود. هم اکنون می‌توانید این عناوین را از طریق Epic Games Store خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا