نرم افزار و اینترنت

اسنپ‌چت قابلیت Snap Games را برای اندروید و iOS منتشر کرد

پس از اینکه شرکت چینی Tencent بخشی از سهام اپلیکیشن پیام رسان اسنپ‌چت را تصاحب کرد، تصمیم گرفت تا تغییراتی در این اپلیکیشن پیام رسان اعمال کند تا طرفداران بیشتری را به خود جذب کند.

در همین راستا، چندی قبل قابلیت Snap Games برای اسنپ چت معرفی شد. این قابلیت دارای مجموعه ای از بازی های چند نفره بوده که به کاربران اجازه می دهد تا با دوستان یا سایر کاربران Snapchat بازی کنند. در ابتدا اسنپ چت تایید کرده بود که قرار است شش بازی برای کاربران اندروید و آی او اس در دسترس قرار گیرد، اما زمان انتشار آنها را اعلام نکرده بود.

اکنون امروز سه بازی اول از این مجموعه که شامل Snake Squad، Zombie Rescue Squad، و Bitmoji Party بوده، در اختیار کاربران اندرویدی و آی او اس قرار گرفته است. هر بازی به کاربران اسنپ چت اجازه می توان تا افراد مختلفی را به این بازی دعوت کند و وعده داده که کاربران را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در میان بازی کردن نیز امکان چت کردن نیز برای کاربران فراهم شده است.

انتظار می رود که سه بازی دیگر شامل Alphabear Hustle, C.A.T.S Drift Race و Tiny Royale بزودی منتشر شود. برای استفاده از این بازی کاربران باید آخرین نسخه از اپلیکیشن اسنپ چت را دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا