صوتی و تصویری

ایسوس از مانیتورهای گیمینگ قابل حمل 240 هرتزی رونمایی کرد

ایسوس در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۹، از مانیتور گیمینگ قابل حمل ROG Strix XG17 و ZenScreen Touch رونمایی کرد که از رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

زن اسکرین تاچ (ZenScreen Touch)، یک نمایشگر 15.6 اینچی لمسی با رزولوشن 1080p بوده که برای لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند طراحی شده است. این نمایشگر جدید به اسپیکرهای داخلی مجهز بوده و از باتری 7800 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که چهار ساعت شارژ نگه می دارد. به گفته ایسوس، نمایشگر زن اسکرین تاچ با تمامی رایانه های شخصی سازگاری داشته ولی با برخی گوشی های موجود قابل استفاده نیست.

در سمت دیگر مانیتور گیمینگ ROG Strix XG17، دارای نرخ رفرش ریت 240 هرتزی داشته و به پنل LCD از نوع IPS مجهز شده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. همچنین زمان پاسخگویی تصویر این مانیتور ۳ میلی‌ثانیه اعلام شده که آن را به محصولی مناسب برای بازی‌های سریع تبدیل می‌کند. این مانیتور قابل‌حمل همچنین به اسپیکر‌های داخلی استریو، پایه تاشو آهنربایی و باتری داخلی مجهز شده است؛ باتری‌ که طبق اعلام ایسوس در صورت استفاده از مانیتور با رفرش ریت بیشینه ۲۴۰ هرتزی سه ساعت عمر دارد و البته به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 در مدت زمان کمی هم شارژ می‌شود.

به‌لطف پشتیبانی از ورودی‌های میکرو HDMI و USB-C، کاربران قادر خواهند بود دستگاه‌های مختلفی از لپ‌تاپ و پی‌سی گرفته تا حتی کنسول‌هایی مثل نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند را به این مانیتور وصل و بازی‌هایشان را روی آن تجربه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا