موبایل و تبلت

پرچمداران بعدی وان پلاس در تاریخ 3 فروردین 1400 معرفی می شوند

وان پلاس تاریخ رسمی معرفی گوشی های بعدی خود را اعلام کرده است: سری OnePlus 9 به طور رسمی در تاریخ 23 مارس ساعت 10 صبح ET (سوم فروردین 1400) معرفی خواهد شد. همچنین این شرکت شایعه همکاری خود با هسلبلاد را هم تأیید کرده است. وان‌پلاس با همکاری هسلبلاد روی توسعه ویژگی‌های جدید برای دوربین‌های سری وان پلاس فعالیت خواهند کرد.

تاکنون شایعات به معرفی OnePlus 9 Pro با صفحه نمایش منحنی 1440p 120Hz، شارژ سریع 45 وات و شارژ بی سیم معکوس اشاره کرده اند. بر اساس شایعات، وان پلاس 9 از حسگر IMX789 سونی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. با این حسگر می‌توان عکس‌ 12 بیتی RAW تهیه کرد. در گزارش‌های مختلف گفته شده است که این حسگر توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه و 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه دارد.

در مورد مشارکت Hasselblad، جزئیات خیلی امیدوار کننده نیست. این شرکت یک قرارداد همکاری سه ساله برای “توسعه نسل بعدی دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار وان پلاس” تنظیم کرده اند. برخی از قابلیت‌هایی که شرکت هسلبلاد توسعه داده را روی گوشی‌های وان پلاس 9مشاهده می‌کنیم. مهم‌ترین این ویژگی‌ها هم کالیبره کردن رنگ‌ها به‌صورت کاملا طبیعی توسط هسلبلاد خواهد بود. این ویژگی باعث می‌شود که رنگ عکس‌ها و ویدیوها دقیق باشند. گفته می‌شود این موضوع یکی از چالش‌‌برانگیزترین مسائلی بوده است که توسعه‌دهندگان دوربین گوشی‌‌های وان پلاس 9 با آن مواجه بو‌ده‌‌اند.

بر اساس شایعات، وان پلاس 9 به حسگر با میدان دید 140 درجه مجهز شده که توانایی ثبت عکس‌‌ پانوراما را دارد. دوربین جلوی وان پلاس 9 به تکنولوژی T-Lens مجهز شده است که باعث فوکوس خودکار سریع‌تر می‌شود و برای فوکوس کردن، فرم لنز را تغییر می‌دهد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا