گجت و پوشیدنی

شیائومی از ساعت‌های Smart Watch 2 و Health Watch معرفی شد

برند Huami شرکت شیائومی، به تازگی از دو ساعت هوشمند جدید Amazfit Smart Watch 2 و Amazfit Health Watch رونمایی کرد. یکی از ویژگی های این ساعت بهره مندی از الکتروکاردیوگرام سنسور (ECG) بوده، که سنسور ضربان قلب اپتیکال مشابه اپل واچ 4 است.

Amazfit Smart Watch 2

این ساعت هوشمند همانند Verge 2 دارای صفحه نمایش دایره ای 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و تراکم 326 پیکسل در اینچ بهره می برد. همچنین یک لایه محافظ گوریلا گلس 3 روی سطح پنل پوشانده شده است.  ساعت Smart Watch 2 از پردازنده اسنپدراگون ور 2500 به همراه 512 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. سیستم عامل Amazfit OS روی این ساعت با اندروید 4.4 به بالا و iOS 10 به بالا سازگاری کامل دارد.

همچنین این ساعت از شبکه 4G به همراه eSIM و VoLTE پشتیبانی می کند. باتری 420 میلی آمپر ساعت بکار رفته در Smart Watch 2 تا 28 ساعت در حالت 4K کار می کند. همچنین دارای میکروفون و اسپیکر بوده و از سیستم مکان یابی GPS+GLONASS+BeiDou برخوردار است. همچنین به لطف سنسور ECG، این ساعت می تواند تا 60 دقیقه داده های ECG را ثبت و آن را به صورت محلی ذخیره کند. همچنین شیائومی اعلام کرده که یک نسخه سفارشی Avenger Limited Edition نیز عرضه شده که تنها پنج هزار واحد از آن تولید می شود. فریم این ساعت از جنس سرامیک زیرکونیوم ساخته شده و تا 5 متر زیر آب مقاوم است.

گقتنی است که این ساعت در چند نسخه عرضه شود. قیمت نسخه استاندارد ساعت معادل 145 دلار، نسخه ECG معادل 190 دلار و نسخه سفارشی Avenger هم 215 دلار اعلام شده است.

Amazfit Health Watch

شیائومی همچنین از ساعت Health Watch نیز رونمایی کرده که از صفحه نمایش مربعی شکل با پنل رنگی 1.28 اینچی و رزولوشن 176 در 176 پیکسل بهره می برد. باتری 200 میلی آمپر ساعتی این گجت تنها 7 روز دوام می آورد. تمرکز اصلی طراحی این ساعت روی سنسور ECG و سنسور ضربان قلب اپتیکال است.

همانند نسخه Smart Watch 2، این ساعت هم از هر دو سنسور تشخیص آریتمی و فیبریلاسیون دهلیزی برخوردار است. این ساعت همچنین بسیار سبک بوده (تنها 25 گرم بدون بند) و تا 3 متر زیر آب دوام می آورد پس مجبور نیستید آن را در دوش بگیرید. ساعت هوشمند Amazfit Health Watch قرار است با قیمت 100 دلار به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا