جدیدترین گزارش منتشر شده در سایت سی‌نت به نقل از یک منبع موثق در شرکت سامسونگ حکایت از آن دارد که این شرکت کر‌‌ه‌ای قصد دارد از گلکسی نوت 10 به عنوان جدیدترین پرچمدار سری نوت در هفتم ماه اوت (شانزدهم مرداد ماه) در نیویورک رونمایی کند.

گوشی‌های سری نوت معمولا جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت سامسونگ را نمایش می‌دهند و طبق شایعات منتشر شده، احتمالا در کل ۴ مدل مختلف از این گوشی معرفی می‌شود که دو مدل اصلی مبتنی بر اندازه مختلفی خواهند بود و در کنار آن، دو مدل قادر به پشتیبانی از اینترنت ۵G هم معرفی می‌شوند و البته وجه مشترک تمام آن‌ها هم فقدان جک هدفون در بدنه است.

رندرهایی که اخیراً از گلکسی نوت 10 منتشر شده خبر از کاهش بیش از پیش حاشیه بالا و پایین نمایشگر می دهند. علاوه بر این دوربین سلفی قرار است از گوشه نمایشگر به میانه بالایی منتقل شود. مدل بزرگتر گلکسی نوت 10 احتمالاً نمایشگری 6.75 اینچی خواهد داشت در حالی که مدل دیگر به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد شد. در پشت گوشی هم دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد که ماژول های آن به صورت عمودی قرار گرفته اند.

در نهایت باید بگوییم که با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه گلکسی نوت ۱۰، حجم اخبار و تصاویر مربوط به این گوشی پرچم‌دار هم تا حد زیادی افزایش می‌یابد و با توجه به تحریم آمریکا علیه هواوی، سامسونگ با معرفی این گوشی باید نشان بدهد که می‌تواند بخش زیادی از سهم بازار گوشی‌های پرچم‌دار هواوی را از آن خود کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *