گجت و پوشیدنی

سونی از ایرباد بیسیم WF-1000XM3 با قابلیت حذف نویز رونمایی کرد

سونی یکی از برترین شرکت‌های سازنده هدفون با قابلیت نویز کنسلینگ فعال است. این قابلیت باعث می‌شود زمانی که کاربر از هدفون استفاده کرد دیگر صداهای محیط اطراف خود را نشنود. از جدیدترین محصولات سونی که از همین قابلیت استفاده می‌کند ایرباد بی سیم WF-1000XM3 است. این محصول درواقع جایگزینی برای مدل WF-1000X است که دو سال قبل به بازار عرضه شد.

این هدفون از دو میکروفن روی دو گوشی بهره می برد تا نویز محیط را دریافت کرده و با استفاده از چیپ اختصاصی QN1e HD NC تمامی صداهای محیطی را حذف کند. چیپ پیشرفته مشابهی وظیفه تبدیل محتوای دیجیتال 24 به صوت را دارد. همچنین مشابه با مدل روگوشی از موتور بهبود صدای دیجیتال HX سونی بهره می برد تا کیفیت صدای موسیقی های فشرده شده بهبود پیدا کند.

در این طراحی فضای مناسبی برای بیس اختصاص یافته و همچنین سطحی حساس به لمس تعبیه شده که فرامین کاربر را دریافت می‌کند. یکی از این فرامین نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا قابلیت نویز کنسلینگ را هنگام مکالمه با دیگران یا موارد دیگر غیرفعال کند. نکته جالب در مورد ایرباد جدید سونی، قابلیتی است که کنترل صدای تطبیقی نام دارد. این قابلیت صداهای محیط اطراف کاربر را بررسی کرده و تشخیص می‌دهد کدامیک از آنها را کاربر بشنود؛ برای مثال صدای بوق خودروها یا اعلانات مترو توسط کاربر شنیده شود.

ایرباد WF-1000XM3 سونی با یک بار شارژ تا 6 ساعت کار می کند و باکس شارژ آن هم توانایی 3 بار شارژ اضافه را دارد. به این ترتیب با یک بار شارژ کامل باکس و هدفون می توانید تا 24 ساعت از استفاده آن لذت ببرید. به لطف شارژ سریع هم با یک شارژ 10 دقیقه ای می توان تا 90 دقیقه به موسیقی گوش داد. ایرباد WF-1000XM3 سونی در رنگ مشکی و نقره ای و با قیمت 230 دلار روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا