موبایل و تبلت

آپدیت MIUI 11 برای گوشی Mi 9T و نسخه جهانی ردمی K20 منتشر شد

بعد از آنکه هفته گذشته گوشی ردمی K20 در کشور چین، بیلد پایدار اندروید 10 را به‌همراه EMUI 11 دریافت کرد، حالا گوشی های شیائومی Mi 9T و نسخه بین‌المللی K20 هم در حال پیوستن به این جمع هستند. کاربرانی که دارای رام‌های پایدار جهانی و پایدار اروپا هستند، به این آپدیت بزرگ ۲.۲ گیگابایتی دسترسی دارند.

بنابر اطلاعات دریافت شده از طریق کاربران اروپایی درحال حاضر این آپدیت به صورت OTA دریافت خواهد شد و شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به تنظیمات دستگاه خود این بروزرسانی را دریافت کنید. شماره ساخت بروزرسانی مورد بحث ما در اروپا MIUI V11.0.1.0.QFJEUXM است که در کنار رابط کاربری MIUI 11، بسته امنیتی ماه دسامبر را نیز به دستگاه اضافه خواهد کرد.

کاربران همچنین از رابط کاربری بازنگری‌شده MIUI 11 که دارای ویژگی‌های صوتی و تصویری بهتر و پایداری سیستم بهبودیافته است لذت خواهند برد. کاربران هندی، به‌طور ‌ویژه، یک آیکون جدید امنیت پرداخت متمرکز  (localized payment security) دریافت خواهند کرد. چندین قابلیت دوربین، مانند ضبط ویدیو در حالت‌های سوپراسلو، فوق‌سریع و آرام، یک فیلتر تیک‌تاک و یک گزینه انیمیشن روان، هم در آپدیت جدید ارایه شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام.من اندروید را با موفقیت ارتقا دادم ب ورزن10.همه چیز خوبه و عالیه.فقط اینکه سرعت نت گوشی خیلی ضعیف شده.میشه لطفا بگید دلیلش چه میتونه باشه و ایا راهکاری بیشنهاد میدید؟الان گوشی نماد4.5Gنشون میده.متشکرم

  2. سلام.عید مبارک.من هرچی میگردم آپدیت اروپا باotaبرای اندروید ده mi 9tپیدا نمیکنم هیچ جا.لطفا ادرسی دارید بدید بمن تا برم دان کنم.5روزه دارم میگردم.خستم کرده دیگه.متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا