گوناگون

آئودی از اسکوتر برقی E-Tron با قیمت 2000 یورو رونمایی کرد

آئودی در نظر دارد وارد بازاری جدید شده و در کنار خودروهای برقی، اسکوترهای الکتریکی را نیز به مشتریان خود عرضه کند. این شرکت امروز از یک اسکوتر برقی با نام E-tron رونمایی کرد. این اسکوتر سبز با قیمتی برابر با 2 هزار یورو (معادل 2,221 دلار) در آلمان به فروش خواهد رسید.

این محصول ترکیبی از اسکوتر و اسکیت‌بورد است که از چهار چرخ بهره می‌برد و قادر است با حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. جالب آن است که با یک بار شارژ، می‌توان حدود 20 کیلومتر را با این اسکوتر پیمود. اسکوتر برقی آئودی E-Tron تنها 12 کیلوگرم وزن داشته و به شکل تاشو طراحی شده است؛ به همین خاطر در مواقعی که نیازی به استفاده از آن نباشد، کاربر می تواند به راحتی آن را در داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و یا همانند یک چمدان چرخ دار به دنبال خود بکشد.

استفاده از این اسکوتر نیز کار سختی نیست و پس از سوار شدن روی آن، می‌توان از دسته‌ای که بر روی آن تعبیه شده برای حفظ کنترل استفاده کرد. همچنین با چرخاندن این دسته می‌توان سرعت را کنترل و یا در مواقع لزوم ترمز کرد. طبق گفته آئودی، این اسکوتر تجربه‌ای همانند موج‌سواری را برای افراد به ارمغان خواهد آورد.

باتری این اسکوتر در دل دسته آن جای گرفته و در این قسمت، یک نمایشگر کوچک نیز برای مشاهده میزان شارژ باقی‌مانده تعبیه شده است. از آنجایی که این اسکوتر به چراغ های جلو و عقب و همچنین چراغ های روشنایی در روز و ترمز عقب مجهز است، مشکلی از بابت تردد آن در خیابان های عمومی وجود ندارد.

آئودی اشاره کرده که احتمالا این اسکوتر الکتریکی را در کنار خودروی الکتریکی شاسی‌بلند E-tron به خریداران پیشنهاد خواهد داد. این اسکوتر از طریق مخزن سوخت الکتریکی خودروی E-tron نیز شارژ خواهد شد و می‌تواند در مسافرت‌ها بسیار مفید و کاربردی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا