اگر تا به حال فکر کرده اید، “دوست دارم آواتار دیجیتالی من لباس های طراحی شده ضعیف بپوشد”، که یک خبر خوب برای شما داریم. متا در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است که در آن کاربران فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر می توانند لباس های دیجیتال را برای آواتار خود خریداری کنند. اولین برندهای موجود در فروشگاه پرادا، بالنسیاگا و تام براون هستند و لباس‌ها شامل لباس موتور کراس، هودی لوگو و کت و شلوار است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در یک پست فیس بوک گفت که بزودی برندهای بیشتری اضافه خواهند شد. به گفته وی، کالاهای دیجیتال راه مهمی برای بیان خود در متاورس و محرک بزرگ اقتصاد خلاق خواهند بود. خانه های مد لوکس به طور فزاینده ای با شرکت های فناوری برای تولید لباس های دیجیتال مارک دار همکاری می کنند. سال گذشته، فورت نایت پوسته های Balenciaga را معرفی کرد تا بازیکنان بتوانند لباس هایی مانند هودی مارک دار برای شخصیت های درون بازی خود خریداری کنند. در Roblox، بازیکنان می‌توانند از شهر Gucci دیدن کنند، با باغی که دارای آرم برند و یک فروشگاه مجازی است.

متا می‌گوید که فروشگاه “بزودی” راه‌اندازی می‌شود، اگرچه اطلاعاتی درباره نحوه دسترسی کاربران به فروشگاه بلافاصله در دسترس نبود. امیدواریم که لباس های دیجیتال قیمت کمتری نسبت به لباس واقعی داشته باشند. در جریانی زنده امروز، ایوا چن، مدیر شراکت مد در اینستاگرام، یک تی‌شرت کوتاه، شلوار جین بلند، و یک کمربند سفید را که روی آواتار زاکربرگ نصب شده بود، پیش‌نمایش کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *