همانطور که می دانید، سری MX Master لاجیتک در حال حاضر یکی از محبوب ترین ماوس های موجود در بازار به حساب می آید. در همین راستا این شرکت از نسل سوم ماوس MX Master 3 و کیبورد جدید MX Keys رونمایی کرد.

در صورتی که از ماوس MX Master 2 استفاده می کنید، شاید بخواهید یک بروزرسانی در ماوس داشته باشید، چراکه نسل سوم این سری با چندین پیشرفت نسبت به نسل های گذشته همراه بوده است. صحبت از بهبود شد، باید اشاره کنیم که در حال حاضر، تجربه پیمایش به لطف چرخ اسکرول مکانیکی با اتخاد به سیستم الکترومکانیکی بهتر شده است. برای علاقمندان به اصطلاحات فنی، این مکانیزم جدید Megspeed نام دارد که به گفته شرکت شما می توانید در حالت های ratcheting و Silent اسکرول کنید.

همچنین دکمه های بندانگشتی و اسکرول دوم این ماوس، بهبودهای قابل توجه ای داشته است. برای مثال، این اسکرول نسبت به قبل گسترده تر شده و دکمه های back/forward نیز در زیر چرخ قرار گرفته تا دسترسی راحتی را برای کاربر فراهم آورد. برخلاف مدل های قبلی این ماوس از روکش لاستیکی استفاده شده بود، اکنون لاجیتیک تصمیم گرفت که روکش stainless steel را برای ماوس در نظر بگیرد. این شرکت همچنین USB-C را برای شارژ کردن ماوس ترجیح داده است.

افزون بر این، این ماوس از سنسوری با دقت چهار هزار DPI، گیرنده Unifying USB لاجیتک، فناوری Flow شرکت و باتری با عمر شارژ 70 روزه بهره می برد. علاوه بر این، لاجیتک به همراه این ماوس از کیبورد جدید MX Keys هم رونمایی کرده که بسیار شبیه به Craft است. این کیبورد جدید همچنین از اتصال USB-C و گیرنده Unifying لاجیتک پشتیبانی کرده و می تواند تا 10 روز پس زمینه دستگاه روشن و یا تا 5 ماه خاموشی نور کار کند. گفتنی است که هر دو ماوس MX Master 3 و کیبورد MX Keys با برچسب قیمتی 99.99 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *