فناوری

سامسونگ از تبلت گلکسی تب اکتیو پرو رونمایی کرد

سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2019 از جدیدترین تبلت میان رده گلکسی تب اکتیو پرو رونمایی کرد. این تبلت جان سخت از قلم S Pen پشتیبانی می کند. این دستگاه از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. علاوه بر این استاندارد، شاهد پشتیبانی آن از استاندارد نظامی MIL-STD 810G نیز هستیم. این استاندارد به معنای مقاومت تبلت جدید سامسونگ در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری است.

این تبلت جدید دارای صفحه نمایش 10 اینچی با روزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 16 به 10 بوده و از Samsung DeX نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال بنچمارکی از این تبلت منتشر شده بود که به تجهیز به اسنپدراگون 710 یا ٬712 رم 4 گیگابایتی و اندروید 9 پای در این تبلت میان‌رده اشاره دارد. این دستگاه بیشتر مناسب افرادی بوده که در محیط های مخصوصی مانند ساختمان های در حال ساخت مشغول به فعالیت هستند.

این تبلت از یکم اکتبر (9 مهر 98) در آلمان عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ وای فای این تبلت 599 یورو و نسخه‌ LTE آن نیز 679 یورو خواهد بود. سامسونگ وعده داده است که به مدت 4 سال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری خود را برای این گجت نیز منتشر خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا