گجت و پوشیدنی

رونمایی از ایرباد جبرا Elite 75t با عمر باتری بیشتر

برند Jabra از جدیدترین هدفون بیسیم خود رونمایی کرد. ایرباد جبرا مدل Elite 75t نسبت به مدل های قبلی کوچک تر و دارای شارژدهی بالاتر است.

کاهش 20 درصدی اندازه گجت، مهم‌ترین تغییر جبرا الایت 75 تی در مقایسه با مدل قبلی محسوب می‌شود. مدل الایت 65 تی یک ایرباد بزرگ محسوب نمی‌شد، اما سازنده مدعی است کاهش ابعاد در نسل جدید سبب می‌شود قرار دادن آن داخل گوش بسیار راحت‌تر باشد. این در حالی است که حس اطمینان وسیله کاهش پیدا نکرده و تصور احتمال بیرون افتاد ایرباد از داخل گوش به کاربر دست نخواهد داد.

علاوه بر این، عمر باتری در جبرا Elite 75t نزدیک به 50 درصد بیشتر شده و با 7 ساعت و نیم شارژ، قادر به کار کردن تا 28 ساعت نیز خواهد بود. همچنین یک پورت USB نوع C در این ایرباد تعبیه شده است. البته که مهم ترین خبر درباره این محصول، امکان شارژ بیسیم آن است.  ایرباد وایرلس الایت 75 تی دارای چهار میکروفون بوده و از سیستم کاهش نویز اختصاصی جبرا پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل حین قرار دادنش داخل گوش و پخش موزیک، صدای محیط پیرامون ایجاد مزاحمت نخواهد کرد.

جبرا الیت 75 تی نیز همانند دیگر رقبا، به راحتی می تواند از طریق الکسا، دستیار گوگل یا سیری کنترل شود. همچنین برنامه Sound+ جبرا روی سیستم عامل های iOS و اندروید، امکان مدیریت این ایرباد را در اختیار شما قرار می دهد. جبرا مدل Elite 75t دارای گواهی IP55 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، این بدین معناست که این ایرپاد برای استفاده در باشگاه و هنگام ورزش طراحی نشده است.

به هر حال، این قابلیت های جدید، باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی نیز شده است. این محصول در ماه اکتبر و با قیمت 199 دلار وارد بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا