بنکیو به‌صورت رسمی از مانیتور جدیدی با‌ نام EX2780Q پرده‌برداری کرد. این مانیتور گیمینگ، روشنایی ۳۵۰ نیت را ارائه می‌دهد و از نمایشگری ۲۷ اینچ با پنل IPS بهره می‌برد و از فناوری‌های HDRi و فری‌سینک (FreeSync) پشتیبانی می‌کند. مانیتور جدید بنکیو از وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل بهره می‌گیرد، نسبت تصویر ۱۶:۹ را ارائه می‌دهد و می‌تواند صداها را با کیفیت بالایی پخش کند. این مانیتور اسپیکر ۲.۱ کاناله‌ treVolo دارد که تجربه‌ جذابی را به کاربر منتقل می‌کند.

این مانیتور همچنین از فرمت ویدیویی 24P پشتیبانی کرده که تجربه خوبی را برای کاربر فراهم می آورد. این مانیتور دارای زاویه دید 178 درجه بوده و 95 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. افزون بر این، محصول جدید بنکیو از فناوری FreeSync شرکت AMD پشتیبانی کرد و نرخ رفرش ریت 144 هرتزی ارائه می دهد. بنکیو برای مانیتور جدیدش از فناوری HDRi استفاده کرده که باعث می شود این نمایشگر بتواند جزئیات را با وضوح بالا و به‌شکلی واقع‌گرایانه به‌نمایش بگذارد تا کاربر لذت بیشتری از تماشای آن‌ها ببرد.

مانیتور جدید بنکیو دارای چندین مختلف برای نمایش محتوای بصری است. یکی از این حالت‌ها Visual Edge نام دارد که جلوه‌های بصری تصویر را تقویت خواهد کرد. حالت دیگر Black eQualizer است که روشنایی مناطق تاریک تصویر را بالا می‌برد تا کاربر بهتر بتواند نظاره‌گر جزئیات آن باشد. از طرفی Color Vibrance را داریم که به کاربر امکان می‌دهد شدت رنگ‌های صفحه را با دقت تنظیم کند. اعمال این تغییرات در مانیتور جدید بنکیو بسیار ساده به‌شمار می‌آید و از طریق ریموت کنترل ویژه‌ی آن قابل‌انجام است.

ریموت کنترل نمایشگر جدید بنکیو دارای کلیدهایی میانبر است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به‌سرعت، حالت‌های تصویری مختلف را در این نمایشگر فعال کرد. این کنترل همچنین دکمه‌هایی دیگر برای فعال‌سازی HDRi، قابلیت Eye-Care و مواردی دیگر نظیر حالت‌های خاص برای اجرای بازی‌های ویدئویی دارد.

در ضمن ولوم صدای اسپیکرهای مانیتور EX2780Q بنکیو نیز از طریق این ریموت کنترل قابل‌تنظیم است. بنکیو قصد دارد این ریموت کنترل کاربردی را به‌همراه مانیتور عرضه کند. در ضمن هر موقع که نخواستید با آن کار کنید، می‌توانید در جایگاه ویژه‌ای که به‌طور خاص در پایه‌ نمایشگر بنکیو برای این ریموت کنترل تعبیه شده است، قرارش دهید. مانیتور جدید بنکیو در کنار درگاه USB-C، از درگاه‌های HDMI،‌ دیسپلی‌پورت (DisplayPort) و جک هدفون نیز بهره‌مند است. این مانیتور با قیمت ۵۹۹/۹۹ دلار هم‌اکنون در بازار آمریکا قابل‌تهیه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *