مایکروسافت به‌تازگی بازی‌های رایگان ماه اکتبر 2019 سرویس Xbox Live که برای کاربران Gold این سرویس در دسترس هستند را اعلام کرده و بازیکنان می‌توانند از آغاز ماه این 4 بازی را به‌صورت رایگان بر روی کنسول خود تجربه کنند.

دارندگان کنسول Xbox One در این ماه می‌توانند به‌صورت رایگان به تجربه‌ بازی Tembo the Badass Elephant بپردازند، این بازی برای تمامی طول ماه اکتبر رایگان شده، از 16 اکتبر تا 15 نوامبر نیز دارندگان این کنسول می‌توانند به تجربه‌ یک بازی Friday the 13th: The Game بپردازند.

برای ایکس‌باکس ۳۶۰، بازی Disney’s Bolt از اول اکتبر برابر با ۹ مهر یعنی دقیقا چهار روز دیگر تا ۱۵ اکتبر برابر با ۲۳ مهر در دسترس قرار خواهد داشت. در عین حال عنوان Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge اثر استودیوی Team Ninja نیز از ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهر ماه تا ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان ماه برای کاربران کنسول نسل هفتمی شرکت مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس قرار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که هر دوی این بازی‌ها از طریق سرویس پشتیبانی از نسل قبل یا همان Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم در دسترس قرار دارند که با این حال به خاطر کیفیت نه چندان مطلوب و عدم وجود جذابیت خاص، بعید است کسی بخواهد آن‌ها را تجربه کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *