گجت و پوشیدنی

ایرفون وایرلس وان پلاس Bullets Wireless 2 معرفی شد

چند روز پیش وان‌پلاس در کنار معرفی گوشی وان‌پلاس 7T و وان‌پلاس تی‌وی از از نسخه جدید ایرفون‌ Bullets Wireless 2 با رنگ سبز زیتونی نیز رونمایی کرد. ایرفون بولتس وایرلس ۲ به لطف درایور سه‌گانه‌ خود با پوشش مناسب صداهای زیر و میانه، در انتقال صداهای بم نیز بهتر از قبل عمل می‌کند.

داخل هر ایرباد دو عدد آرمیچر متوازن Knowles برای پوشش فرکانس های زیر و میانه قرار داده شده که با یک محرک داینامیک، فرکانس های بم را نیز پوشش می دهد. وان پلاس استاندارد شارژ سریع Warp Charge را نیز برای این ایرفون در نظر گرفته که با 10 دقیقه شارژ امکان پخش 10 ساعت موسیقی را برای کاربر فراهم می کند. وان پلاس قول داده که در صورت شارژ کامل باتری می توان 14 ساعت موسیقی گوش داد.

ایرفون جدید وان پلاس از بلوتوث 5 و AptX HD پشتیبانی می کند که به منظور ارتباط پایدارتر با دستگاه اصلی، برای آن فراهم شده است. همچنین قابلیت اتصال سریع با دستگاه های وان پلاس و سایر ایرفون ها نیز در این مدل در نظر گرفته شده است. دیگر نکته اینکه نسل جدید Bullets حالا به گوگل اسیستنت داخلی هم تجهیز شده است تا کار با آن راحت‌تر و سریع‌تر شود. کمپانی وان پلاس، قیمت بولتس وایرلس 2 را 99 دلار اعلام کرده و از تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال آینده، عرضه‌ آن را آغاز خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا