موبایل و تبلت

کسب امتیاز 104 دوربین گوشی زنفون 6 در تست‌های DxOMark

سایت DxOMark امتیازهای به دست آمده توسط دوربین گوشی زنفون 6 ایسوس را منتشر کرده است. این گوشی در موفق به کسب امتیاز کلی 104 شده است که امتیاز خوبی محسوب می‌شود. این دیوایس با کسب امتیاز کلی 104 در جایگاهی بین آیفون ایکس اس مکس (امتیاز 106) و اچ تی سی یو 12 پلاس (امتیاز 103) قرار می‌گیرد.

این گوشی دارای دوربین دوگانه اصلی بوده که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Quad Layer و دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می کند. دوربین اصلی از فناوری پیکسل باینینگ برای ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل واحد پشتیبانی می‌کند که در نتیجه عکس‌های باکیفیت 12 مگاپیکسلی را تولید می‌کند. این دوربین همچنین از فیلمبرداری 4K با نرخ 60fps و فیلمبرداری اسلوموشن 720p با نرخ 480fps نیز پشتیبانی می‌کند.

به گفته کارشناسان، مهمترین ویژگی دوربین زنفون 6، سرعت و دقت فوکوس خودکار٬ کنترل نویز٬ تولید رنگ دلپذیر و افکت‌های فلاش آن است. در دو محیط داخلی و خارجی٬ این گوشی نوردهی دقیقی را در یک محدوده دینامیکی وسیع ارائه می‌کند. آن همچنین دارای وایت بالانس دقیق٬ غلظت رنگ مناسب و نویز کم در تصاویر است.

بر اساس گزارش‌های پیشینی که در سایت این گروه وجود دارد٬ دوربین سلفی این گوشی نیز موفق به کسب امتیاز 98 شده است. این امتیاز بیشتر از امتیاز کسب شده توسط دوربین سلفی گوشی‌های گلکسی اس 10 ٬5G گلکسی اس 10 پلاس٬ پیکسل ٬3 گلکسی نوت 9 و هواوی پی 30 پرو است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا