سامسونگ به تازگی بروزرسانی مرورگر اختصاصی Samsung Internet browser منتشر کرد که علاوه بر قابلیت‌های جدید، برخی از ویژگی‌های قبلی برنامه را نیز که سامسونگ بنا به دلایلی حذف کرده بود، به آن اضافه کرده است. از جمله این موارد می‌توان به اضافه شدن مجدد قابلیت محبوب دستیار ویدیویی اشاره کرد.

با دستیار ویدیوی، کاربران می توانند به حالت تمام صفحه دسترسی داشته و اجازه داده خواهد شد تا ویدیوها را در یک پلیر پاپ‌آپ یا مستقیما بر روی یک تلویزیون پخش کنند. همچنین یک گزینه جدید، به شما اجازه مسدود کردن اپلیکیشن‌های خاصی را که تبلیغات مختلفی را در صفحات وب نمایش می‌دهند، خواهد داد. شما حالا می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که این قبیل کارها را انجام می‌دهند ردیابی کرده و از باز شدن محتواهای‌ وب توسط آنها جلوگیری نمایید.

همچنین در این نسخه، یک تب جدید پرزنتیشن در لیست ساده بوده که اطلاعات زیادی را درباره تب‌های باز شده در اختیار شما قرار می‌دهد. البته اگر پرزنتیشن جدید را دوست نداشتید، می‌توانید به نمایش قبلی سوییچ کنید. افزون بر این در این نسخه یک حالتی مخفی با چند گزینه وجود داشته به امکان فعال سازی Smart Anti-Tracking و سرویس do-not-track برای کاربران فعال می کند. با توجه اینکه سامسونگ توصیه کرده که این گزینه ها را فعال کنند ولی به این موضوع اشاره نکرده است که فعال‌سازی آنها ممکن است برخی از محتواهای وب را از بین ببرد.

علاوه بر این در بروزرسانی جدید امکان همگام سازی داده ها و سامسونگ کلود که شامل دسترسی سریع به میانبرها، بوکمارک‌ها، صفحات ذخیره‌شده و تب‌های باز می‌شود، راحت‌تر می‌کند. در نهایت قابلیت شخصی سازی دکمه های موجود در پایین صفحه فراهم شده، ضمن اینکه، گزینه‌های جدیدی در مسیر Settings/Appearance/Customize Menu ارایه شده‌اند که به شما کمک خواهند کرد تا درباره دکمه‌هایی که می‌خواهید در نوار ابزار به نمایش درآیند، تصمیم بگیرید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *