سخت افزار

کورسیر از سه مدل کامپیوتر گیمینگ سری ONE رونمایی کرد

شرکت کورسیر به تازگی از جدیدترین کامپیوترهای گیمینگ خود با نام های CORSAIR ONE i145 و CORSAIR ONE i164 و CORSAIR ONE PRO i182 رونمایی کرد. تمامی مدل‌های جدید سری CORSAIR ONE دارای سیستم خنک‌کننده‌ مایع بوده و از پردازنده‌ی نسل نهم اینتل بهره می‌برند. کارت گرافیک محصولات مذکور نیز از خانواده‌ی جی‌فوری RTX انویدیا است. این قطعات در یک کیس فوق‌العاده جمع‌و‌جور و منحصر به‌فرد قرار داده شده‌اند.

خنک‌کننده‌ CORSAIR ONE به کمک جریان همرفتی هوای داغ را از قسمت بالای شاسی به بیرون دمیده و دمای داخل دستگاه را پایین نگه می‌دارد. در بحث زیبایی‌شناسی، نکته‌ برجسته‌ CORSAIR ONE لامپ‌های LED خطی با رنگبندی RGB در دو طرف دستگاه است که به‌واسطه‌ نرم‌افزار CORSAIR iCUE قابلیت شخصی‌سازی را نیز دارد.

مدل های i145 و i164 توانایی اجرای جدیدترین بازی ها در بهترین تنظیمات کیفیت را دارد. مدل i145 دارای پردازنده هشت هسته ای Core i7-9700K اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 بوده و مدل i164 نیز از پردازنده هشت هسته ای Core i9-9900K اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti بهره می برد. هر دو دسکتاپ از 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و حافظه SSD با ظرفیت 960 ترابایت از نوع NVMe M2 و هارد 2 ترابایتی برخوردار هستند که برای نگه‌داری داده‌ها ظرفیت ذخیره‌سازی عظیمی محسوب می‌شود و سرعت بوت و بارگذاری خیره‌کننده‌ای دارد. درگاه‌های خروجی این دستگاه به‌ترتیب دو پورت USB-C، دو پورت نسل دوم USB 3.1، دو درگاه نسل اول USB 3.1 است. در پنل جلویی دستگاه نیز جک ۳٫۵ میلی‌متری و دو درگاه USB 3.0 و یک پورت HDMI تعبیه شده است.

مدل پرچمدار این سری ONE PRO i182 به‌عنوان کامپیوتری در کلاس ایستگاه کاری و تنها از قطعاتی بالارده ساخته شده است. این مدل پردازنده Core i9-9920X اینتل روی تراشه مادربرد X299 داشته و از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti انویدیا، 64 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ گیگاهرتز بهره می برد. این کامپیوتر با ظرفیت ۹۶۰ گیگابایتی حافظه‌ SSD بالارده‌ NVMe M.2 و ۲ ترابایت هارد، در اختیار کاربران قرار می گیرد. با این حال امکان بروزرسانی پیکربندی حافظه ذخیره سازی وجود دارد. علاوه بر این با داشتن این سیستم می توان همزمان 4 نمایشگر به صورت همزمان متصل کنید. در 182i از منبع تغذیه‌ی ۷۵۰ واتی Platinum SFF استفاده شده است. کامپیوتر مذکور از سیستم‌عامل ویندوز 10 بهره می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا