اپل از هدفون بی سیم جدید خود با قابلیت حذف صداهای مزاحم رونمایی کرد. این هدفون جدید قیمتی برابر با 249 دلار دارد و از تاریخ 30 اکتبر وارد بازار می شود. خریداران از امروز می توانند این هدفون را پیش خرید کنند.

میکروفن های مورد استفاده در این هدفون قادر به شناسایی صدای محیط بوده و آن را حذف می کنند. سیستم مورد استفاده در این محصول مشابه با سیستم نویز نسلینگ Beats Solo پرو جدید است. اپل در بیانیه خبری خود گفته که نویز کنسلینگ در این هدفون، ۲۰۰ بار در هر ثانیه صدای خروجی از هدفون را با توجه به نویز محیط، تنظیم می‌کند.

این هدفون کیفیت صوتی بالایی دارد و از ویژگی اکولایزر تطبیقی بهره می برد. برخلاف ایرپاد استاندارد، نسخه پرو آن درون گوش قرار می گیرد. اپل به این موضوع اشاره کرده که برای هدفون جدید خود، یک نرم افزار تست صدا در نظر گرفته که به کاربر انتخاب سری مناسب را گوشزد می کند.

ایرپادز پرو همچنین دارای یک ویژگی به نام Transparency هم هست که به کاربر این امکان را می‌دهد تا زمانی که ایرپادز پرو را در گوش خود قرار داده، صدای بیرون را هم بشنود و برای مثال با کسی صحبت کند. همچنین این هدفون‌ها چیزی به نام Force Sensor دارند که به کمک آن می‌توان پخش موسیقی را کنترل کرد و یا حالت‌های نویز کنسلینگ را تغییر داد.

برخلاف ایرپادز کنونی، طراحی ایرپادز پرو از نوع توگوشی است و سری‌های سیلیکونی در بخش جلویی هدفون وجود دارد. این سری‌ها در سه سایز مختلف در بسته‌بندی ایرپادز پرو حاضر خواهند بود تا هرکس با توجه به اندازه گوش‌های خود، بتواند از ایرپادز پرو استفاده کند.

ایرپاد پرو اپل مانند نسل دوم ایرپاد از قابلیت شارژ بی سیم و دستور صوتی Hey Siri پشتیبانی می کند. بر اساس اعلام اپل، این هدفون بی سیم جدید تا 4.5 ساعت شارژدهی دارد، البته قاب آن می تواند شارژ موردنیاز تا 24 ساعت را فراهم کند. این هدفون بی سیم جدید اپل در برابر نفوذ آب و همچنین عرق مقاوم است؛ بنابراین می توان از آن در باشگاه استفاده کرد. این هدفون با کابل لایتنینگ شارژ می شود، البته در جعبه آن شاهد حضور کابل لاتنینگ به USB-C هستیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *