موبایل و تبلت

گوشی ردمی نوت 8 پرو آپدیت نهایی MIUI 11 را دریافت کرد

شیائومی به تازگی آپدیت نسخه پایدار MIUI 11 را برای گوشی ردمی نوت 8 پرو منتشر کرده است. حجم این آپدیت خیلی زیاد نبوده و تنها 328 مگابایت است، دلیل پایین بوده حجم این است که نسخه پایدار مبتنی بر اندروید 9 پای است.

با وجود اینکه گوشی ردمی نوت 8 پرو به تازگی عرضه شده، انتظار می رود که این گوشی آپدیت را هم در چین و هم سایر کشورهای دنیا دریافت کند. با به‌روزرسانی جدید MIUI، شیائومی حالت تیره را به‌صورت گسترده در سطح سیستمی فعال کرده است؛ همچنین قابلیت‌های جدیدی به این پوسته‌ اندرویدی اضافه شده تا تجربه‌ کاربری مصرف‌کنندگان گوشی‌های شیائومی ارتقا پیدا کند.

ازجمله‌ قابلیت‌های جدید می‌توان به پس‌زمینه‌های ویدئویی، اضافه‌شدن امکان تخصیص وظایف در اپلیکیشن Notes و گام‌شمار اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی از مشخصاتی نظیر پردازنده مدیاتک هلیو جی 90 تی، 6/8 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین چهارگانه اصلی (64 مگاپیکسلی ایزوسل GW1 سامسونگ + 8 مگاپیکسلی اولتراواید + 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو) و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

    1. تاکنون کاربرانی که آپدیت کردند، مشکلی برایشان پیش نیامده ولی با این حال آپدیت ممکن است باگ داشته باشه که شیائومی خیلی سریع حل می کنه.

  1. سلام برام خیلی مهمه تو آپدیت بعدی از ضبط مکالمات تلفنی پشتیبانی میکنه یا خیر. جوابشو به شماره09392332518 پیامک کنیو سپاسگذارم

    1. سلام،اتفاقا این مشکلیه که منم با نوت 8پرو دارم،قبلا یه نوت 7داشتم این امکان ضبط صدا رو داشت ولی 8پرو با وجود جدیدتر و بروز بودنش این امکان رو حذف کرده?????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا