مایکروسافت از هدفون سیمی Xbox Stereo خود با قیمت 60 دلار رونمایی کرد. این محصول جدید در رده هدست‌های نسبتا پائین رده قرار می‌گیرد اما وقتی با مدل بیسیم 100 دلاری این کمپانی مقایسه شود، می‌توانیم به ارزش خرید بالای آن پی ببریم. دیگر هدست‌های طراحی شده برای اکس باکس از سازندگان مانند ریزر یا Bang & Olufsen نیز حتی از هدست بیسیم مایکروسافت نیز قیمت بالاتری دارند که باعث می‌شود توجه گیمرها به Xbox Stereo بیشتر جلب شود.

مدل جدید برخی ویژگی های یک هدست بی سیم به اشتراک می گذارد؛ از جمله طراحی مشابه، یک دکمه تنظیم کننده صدا که بر روی گوشی سمت راست هدست قرار دارد و یک دکمه‌ای جهت صامت کردن صدای میکروفون برای زمانی که نمی‌خواهید صدایی از طرف هدست شما در بازی‌های آنلاین منتقل شود. به گفته مایکروسافت، این هدست دارای بالشتک‌های گوشی باکیفیتی می‌باشد و میکروفون صدای شفافی را ضبط و منتقل می‌کند.

هدبند قابل تنظیم بوده و از نظر کیفیت صدا، مایکروسافت وعده “عملکرد فرکانس متوسط و بالا با باس قوی” را می دهد. همچنین از فناوری صوتی فضایی مانند Windows Sonic ، Dolby Atmos و هدفون DTS: X پشتیبانی می شود. هدست از طریق کابل 3.5 میلی متری به کنترلر ایکس باکس متصل می شود. به این ترتیب، می توانید از هدست با هر دستگاه دیگری که دارای جک 3.5 میلی متری بوده، استفاده کنید. همچنین می توانید از آداپتور برای اتصال آن به گوشی ها یا تبلت هایی که جک هدفون اختصاصی ندارند استفاده کنید. مایکروسافت پیش فروش هدست Xbox Stereo را از همین امروز آغاز کرده و از عرضه سراسری این مدل از تاریخ 21 سپتامبر برابر با 30 شهریور آغاز می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *