نرم افزار و اینترنت

رونمایی ZTE از نسخه جدید رابط‌کاربری MiFavor 10 برپایه اندروید 10

شرکت ZTE از نسخه جدید رابط کاربری MiFavor 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 برای دستگاه های خود رونمایی کرد. از جمله قابلیت این نسخه از رابط کاربری جدید می توان به حالت تاریک و آیکون های جدید، اعلان های شناور و قابلیت Smart Screen Recognition اشاره کرد.

یکی از قابلیت های این این رابط کاربری حالت تاریک است. این قابلیت که هنوز در حال کامل شدن است، با بسیاری از پس زمینه های سیاه و سفید متنی همراه بوده تا یک تجربه بصری بهتر و راحت تری را هنگام استفاده از این قابلیت در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین طراحی آیکون های سیستم بهبود یافته و اکنون بیش از 1600 آیکون با طراحی گرد برای یکنواختگی در ظاهر سیستم ارائه شده است. علاوه بر این ۸۰ آیکون جدید، افکت‌های جدید، تم و والپیپرهای متفاوت در سیستم عامل جدید MiFavor 10 دیده می‌شود.

MiFavor 10 حالا تصاویر پس‌زمینه پویاتری در اختیار دارد که بیشتر آنها دارای سایه‌های تیره‌تری هستند. شش تم داخلی جدید برای انتخاب نیز در این رابط کاربری تعبیه شده است که دارای آیکون‌های اختصاصی خود می‌باشند. بخش اعلان ها نیز اکنون استایل جدیدی به گرفته است و یک سبک جدید برای نمایش اعلانات در نظر گرفته شده که دارای یک پنجره کوچک شناور است. از نظر ظاهر این پنجره شبیه به پنجره پاپ‌آپ نوتفیکیشن‌های در One UI سامسونگ است. علاوه‌براین ZTE یک رابط ویندوزی شناوری برای برنامه IM در کنار کیبور متحرک در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد که MiFavor 10 برروی استفاده واقعی کاربر از گوشی و نمایشگر تمام صفحه آن طراحی شده است.

در رابط کاربری جدید MiFavor 10 قادر است تا محتوای صفحه گوشی تنها فشار دادن طولانی دو انگشت، تجزیه و تحلیل کند. که از نظر عملکرد شباهت زیادی به دستیار گوگل اسیتنت دارد. همچنین در این رابط کاربری می توان هر دو تصویر و متن را انتخاب کرده تا گزینه های برای ویرایش کردن و یا پیشنهادهای برای محصول شما و موارد دیگر را به شما ارائه دهد.

از سوی دیگر موتور هوش مصنوعی Z-Booster 2.0 حالا عملکرد بهتری در تخصیص هوشمندانه منابع سیستم دارد و انتظار می‌رود که به‌لطف MiFavor 10 میزان مصرف باتری و گیمینگ که شامل تأخیر پایین‌تر، گرافیک بالاتر و لگ کمتر است، بهبود پیدا کند. علاوه بر این موارد، قابلیت های دیگر در این رابط کاربری وجود داشته که از میان آنها می توان به تشخیص اسناد، طبقه بندی خودکار تصاویر و قابلیت جدید تماس اضطراری اشاره کرد. این شرکت در ادامه اشاره کرده که رابط کاربری MiFavor 10 قرار است بزودی برای نسخه 4G و 5G گوشی Axon 10 Pro، گوشی ZTE Blade V10 و Axon 9 Pro عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا