کنسول و بازی

گوگل استادیا 7 بازی جدید به سرویس Stadia Pro برای ماه ژوئن اضافه کرد

با شروع یک ماه جدید، گوگل استادیا با اخبار بازی های جدید بازگشته است. در این ماه کمتر از هفت عنوان به استادیا پرو ملحق شده، که شامل چهار عنوان جدید به این سرویس هستند و هر هفت بازی استادیا پرو از اول ژوئن قابل دسترس می باشند.

سه تا از جدیدترین بازی‌هایی که برای پیوستن به استادیا پرو در حال حاضر روی پلتفرم موجود هستند، شامل Golf with your Friends، TOHU و Ben 10: Power Trip هستند. سایر بازی دیگر از جمله Deathrun TV، Lake، Through the Darkest of Times و Deliver Us the Moon از اول ژوئن دسترس خواهند بود. Deathrun TV که در سال 2020 معرفی شد و در کنار دیگر پلتفرم‌های اصلی به استادیا می‌آید، به نظر می‌رسد که طرفداران عنوان The Binding of Isaac یا Enter the Gungeon از آن لذت ببرند.

تمامی این عناوین برای کسانی که اشتراک استادیا پرو را ندارند نیز برای خرید در دسترس خواهند بود. علاوه بر این عناوین جدید، در ماه ژوئن قرار است شاهد عرضه بزرگ جدیدی در استادیا باشد. The Elder Scrolls Online محصول بتسدا، شاهد عرضه آخرین الحاقیه خود خواهد بود. High Isle در تاریخ 6 ژوئن در کنار انتشار بر روی پلتفرم های دیگر در دسترس است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا