گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز HUB audio با قابلیت نویز کنسلینگ

استفاده از ایرباد راه بسیار مناسبی برای حذف صداهای اطراف است ولی این محصول در محیط‌های پر سر و صدا مانند خیابان‌های شلوغ و یا هنگام عبور هواپیما احساس چندان خوشایندی را برای کاربر فراهم نمی‌کند. راه حل حذف این صداهای مزاحم استفاده از ایربادز HUB Audio است.

این ایربادز جدید توانایی حذف صدای مزاحم محیط ر ا داشته و تنها صدای مد نظر کاربر را برای وی قابل شنیدن می‌کند. ایربادهای قدرتمند HUB Audio از موادی ساخته شده که کیفیت صدا و ویژگی‌های بسیار خوبی را برای آن فراهم می‌کند. این ایربادز همچنین دارای قابلیت کنترل موسیقی hands-free بوده که امکان برقراری تماس و همگام سازی با دستیارهای صوتی را فراهم می آورد.

نکته خوب این ایرباد این است که به کاربر این امکان را می‌دهد بدون توجه به سر و صداهای محیط اطراف به راحتی به موسیقی دلخواه خود گوش کند. با یک بار شارژ این ایرباد می‌توان به مدت 8 ساعت به موسیقی گوش کرد و کیس شارژ ایرباد هم ۱۰۰ ساعت شارژ بیشتر را برای کاربر فراهم می‌کند.

همچنین این کیس می‌تواند به عنوان پاوربانک برای گوشی‌ها داشته باشد. از قابلیت‌های منحصر به فرد ایرباد مذکور IPX5 ضد آب بودن آن است. به این ترتیب می‌توان به هنگام باران، ورزش و یا زیر دوش آب از آن استفاده کرد. ایربادز HUB Audio قرار است با قیمت 72 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا