سونی در طبق هر ماه میلادی، لیست بازی‌های رایگان ماه آینده را منتشر می‌کند. حال با فرا رسیدن سال نو میلادی، بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه ژانویه 2020 مشخص شده‌اند که بر اساس آن، گیمرها در این ماه میزبان شخصیت نیتن دریک و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز او خواهند بود.

در جریان لیست منتشر شده، کاربران پلی استیشن ۴ می‌توانند دو بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Goat Simulator را به‌صورت رایگان تجربه کنند. بازی‌های The Nathan Drake Collection و Goat Simulator از تاریخ سه‌شنبه 17 دی ماه 1398 (7 ژانویه 2020 میلادی) تا تاریخ دوشنبه 14 بهمن ماه 1398 (3 فوریه 2020 میلادی) به صورت رایگان از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس هستند.

The Nathan Drake Collection شامل سه بازی از مجموعه آنچارتد می‌شود. این سه بازی در ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شدند و پس از آن شاهد انتشار نسخه ریمستر برای کنسول پلی‌استیشن 4 بودیم. Goat Simulator در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و بعد از بازخوردهای مثبتی که به‌ خاطر ایده عجیبش گرفت، سازنده آن را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم پورت کرد. در شبیه‌ساز بز همانطور که اسمش نشان می‌دهد، بازیکن کنترل یک بز را در اختیار دارد و باید هر چیزی که سر راهش قرار دارد را از بین ببرد. بنابر گفته سازندگان، تنها هدف بازی‌بازان در Goat Simulator این است که تا جایی که می‌توانند به محیط خسارت وارد کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *