سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 از عینک واقعیت افزوده جدید خود رونمایی کرده که در ترکیب با اسکلت بیرونی GEMS، شرایط بهتری را برای ورزش کردن کاربر فراهم می کند. این شرکت سال گذشته، از یک اسکلت خارجی موسوم به GEMS رونمایی کرد که علاوه بر اصلاح حالت بدن، به راه رفتن کاربر نیز کمک می‌کند.

اکنون سامسونگ، این محصول را به یک مربی شخصی تناسب اندام تبدیل کرده است. در نمایشگاه CES، از عینک واقعیت افزوده‌ای رونمایی شد که به تلفن همراه گلکسی متصل می‌شود و به ورزش کردن کاربر کمک می‌کند.

اسکلت خارجی GEMS حرکات کاربر را حین ورزش کردن دنبال کرده و راهنمای ورزشی علاوه بر شمارش تعداد حرکت ها، بازخوردهایی مثل «خوبه» و «توازنت را حفظ کن» می دهد. پس از اتمام ورزش کاربر می تواند جزئیات عملکرد خود را در اپلیکیشن موبایل تماشا کرده و ورزش کردن خود را بهبود دهد.

به طور مختصر، ترکیب عینک واقعیت افزوده و GEMS تجربه ای شبیه به کاربرد عینک Magic Leap و بازی Ring Fit Adventure نینتندو را برای کاربر فراهم می کند. تاریخ ورود این محصول سامسونگ به مرحله تجاری‌سازی هنوز مشخص نیست اما سامسونگ با نمایش این محصول موفق شده اهداف خود را در حوزه ورزش شخصی نشان دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *