شرکت MSI در کنار دیگر بزرگان دنیای فناوری در نمایشگاه CES 2020، از محصول جدید خود به نام  Aegis Ti5 پرده برداشت که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سر یک ربات دارد. رباتی که نمونه آن را در AI Mother در فیلم I Am Mother دارد.

اگرچه کامپیوترهای رومیزی برای عاشقان سخت‌افزار که علاقه‌مند به مونتاژ دستی کامپیوتر خود هستند، انتخابی عالی محسوب نمی‌شود، اما گاهی در این محصولات شاهد فرم فاکتورهای خاص هستیم که شاید نتوان با مونتاژ دستی به آن‌ها رسید. به گفته MSI، کامپیوتر Aegis Ti5 به عنوان اولین پی‌سی مجهز به فناوری 5G معرفی شده و از قابلیت Gaming Dial یک نمایشگر کوچک برای چک و کنترل وضعیت سیستم است، بهره می‌برد.

این سیستم گیمینگ به گونه‌ای طراحی شده که وقتی روی زمین قرار می‌گیرد، جریان هوا به خوبی در میان قطعات آن عبور می‌کند. همچنین در کیس این دستگاه از فناوری خنک‌کننده Silent Storm 4 استفاده شده که می‌تواند دمای پردازنده، کارت گرافیک، پاور و دیگر قطعات را تا حد زیادی کاهش دهد. کامپیوتر رومیزی جدید MSI از یک دستگیره‌ی تعاملی در جلو و مرکز کیس بهره می‌برد که به‌نام Gaming Dial معرفی شد. کاربران با یک چرخش دستگیره‌ی مذکور می‌توانند حالت‌های گوناگون سیستم را مشاهده کرده و تنظیم کنند.

به لحاظ مشخصات سخت افزاری می توان گفت که این کامپیوتر جدید دارای پردازنده نسل دهم Core i9 اینتل، کارت گرافیک MSI GeForce RTX 2080 Ti 11GB GDDR6،  چهار عدد ماژول حافظه رم DDR4 2666MHz U-DIMM تا ۱۲۸ گیگابایت و سه عدد M.2 SSD، به‌همراه دو فضای درایو ۲/۵ اینچی و یک فضای درایو ۳/۲ اینچی است. از سایر قابلیت های این کامپیوتر می توان به Intel I225V 2.5G LAN controller, Intel I219V 1G LAN controller, Intel AX201 – WiFi 6 و منبع تغذیه 650W 80 Plus – SFX اشاره کرد. MSI هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ محصول فوق منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *