نرم افزار و اینترنت

ریلمی اطلاعات کاملی از رابط کاربری Realme UI را منتشر کرد

شرکت ریلمی مدتی است که در حال آزمایش رابط کاربری جدیدش روی گوشی های هوشمند است. حال این برند، امروز به طور رسمی اطلاعات کاملی از رابط کاربری Realme UI را منتشر کرد. به گفته ریلمی، این رابط کاربری جدید براساس Color OS 7.0 و سیستم عامل اندروید 10 طراحی شده است.

رابط کاربری Realme UI با عنوان Seamless Fun معرفی شده و افکت‌های بصری ویژه‌ای را با خود به همراه خواهد داشت. کلیه آیکون‌ها، والپیپرها و انیمیشن‌های آن جدید و خاص هستند. طبق گفته ریلمی، رنگ بندی انتخاب شده برای این رابط کاربری باعث القاء احساس جوانی بیشتر به کاربران می‌شود.

کاربران می توانند آیکون های این رابط کاربری را تغییر داده و یا امکان تنظیم میزان شفافیت یا انحنای اطراف آن برای کاربران میسر است. از سوی دیگر، اندازه و تصویری که داخل آیکون بوده نیز می توان تغییر داد.

طراحی مجدد یک رابط کاربری بدون اضافه شدن والپیپرهای جدید امکان پذیر نیست. لذا Realme دست به خلاقیت زیادی زده و 11 والپیپر جدید را به این رابط کاربری اضافه کرده است. این والپیپرها با الهام از طبیعت طراحی شده‌اند و به صورت کامل با آیکون‌های انتخاب شده سازگار هستند. انیمیشن‌های طراحی شده همچنین بهبود یافته و بسیار جذاب هستند.

جدای از طراحی چذاب رابط کاربری، ریلمی همچنین امکاناتی نیز به آن اضافه کرده که می توان به قابلیت Power-Saving اشاره کرد. همچنین به لطف حالت Focus Mode، کاربران قادر خواهند بود تا از دنیای خارج غافل شده و با پخش یک موزیک ملایم، امکان ایجاد تمرکز را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر این موارد، ریلمی به ویژگی جدیدی به نام Personal Information Protection در این رابط کاربری بسیار افتخار می‌کند. به کمک این قابلیت، زمانی که شما در حال گشت و گذار هستید و اپلیکیشن‌های مختلف از شما درخواست مشخصات می‌کنند، به صورت پیش فرض دسترسی آنها به اطلاعات شما شامل سابقه تماس، مخاطبین، پیام‌ها یا اطلاعات زمان بندی شده بسته خواهد شد. به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما به صورت کامل محافظت شده و نیازی به تنظیم دسترسی‌های اپلیکیشن‌ها وجود نخواهد داشت.

رابط کاربری Realme UI در آینده نزدیک برای محصولات این شرکت عرضه خواهد شد و محصولات بعدی این شرکت نیز به صورت پیش فرض، با این رابط کاربری در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا