گوناگون

سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری سامسونگ برای تولید نمایشگر موبایل در هند

سامسونگ که در حال حاضر، نبض بازار گوشی‌های هوشمند هند را در اختیار دارد، از تصمیم خود خود برای اختصاص بودجه‌ 500 میلیون دلاری برای ساخت کارخانه تولید نمایشگر در دهلی نو خبر داد. سامسونگ اعلام کرد که در این کارخانه، نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند و همچنین دیگر دستگاه‌های الکترونیکی تولید خواهد شد. قرار است که این کارخانه جدید در محوطه‌ای که متعلق به کارخانه فعلی این شرکت در شهر نویدا واقع شده، احداث شود.

براساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ جزئیات سرمایه‌گذاری مذکور را در قالب مدارک مورد نیاز به نهاد رگولاتوری اعطا کرده است. سامسونگ اعلام کرده که کارخانه‌ی جدید برای تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند به‌همراه طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیک مورد نیاز فعالیت خواهد کرد.

سامسونگ در این راستا اقدام به تملک زمینی در نزدیکی کارخانه‌ پیشین خود کرده که در منطقه‌ای با نام Noida قرار دارد. در سال ۲۰۱۸، سامسونگ کارخانه‌ای را در نوادا راه اندازی کرد. شرکت کره‌ای در زمان راه اندازی این کارخانه ادعا کرد که کارخانه‌ مذکور بزرگ‌ترین کارخانه‌ تولید موبایل در جهان است. سامسونگ برای راه اندازی کارخانه‌ مورد نظر سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار انجام داده است.

این اقدامات سامسونگ را باید واکنش این شرکت در قبال اوج‌گیری شیائومی‌در بازار هند دانست که توانسته به محبوبیت بالایی نزد کاربران هندی دست یابد و بیشترین سهم از فروش گوشی‌های هوشمند در این کشور را از آن خود کند. در حال حاضر، سامسونگ بعد از شیائومی‌به عنوان دومین شرکت با بیشترین میزان فروش گوشی در این کشور محسوب می‌شود که چیزی حدود 500 میلیون نفر در هند از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا