فناوری

اپل سرویس تعمیرات آیفون در محل کار یا منزل را راه اندازی کرد

شرکت اپل به تازگی  خدمات جدیدی را برای کاربران ارائه کرد که در صورت وجود مشکل در گوشی آیفون کاربر، تعمیرات آن را در محل کار یا منزل انجام می دهد.این گزینه جدید که در وب سایت اپل قابل انتخاب است، تحت شرایط خاصی یکی از تعمیرکاران مجاز را به خانه یا محل کار شما می‌فرستد تا آیفون شما را تعمیر کند. البته این نکته را فراموش نکنید که سرویس خدمات جدید اپل تنها برای آیفون بوده و مثلا iMac را نمی‌توان این گونه تعمیر کرد.

همچنین گفته می شود که این تعمیرات از طریق Go Tech Services ارائه می شود، که وب سایت آن را به عنوان ارائه دهنده خدمات مجاز اپل معرفی شده است. در حال حاضر، وب سایت شرکت می گوید خدمات تعمیر آن فقط از طریق سایت پشتیبانی قابل رزرو است. بدین ترتیب، کاربرانی که در یکی از شهر‌های سان فرانسیسکو، لوس آنجلس، نیویورک، شیکاگو، هیوستون و دالاس هستند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت اپل، در بخش «زمان‌بندی تعمیر» گزینه سرویس در محل را انتخاب کنند. فراموش نکنید که مشکل شما باید در شرایطی که پیشتر گفتیم، قرار گیرد.

این نخستین بازی نیست که اپل گزینه سرویس در محل را برای کاربران خود فراهم می‌کند. کاربرانی که از سرویس AppleCare for Enterprise استفاده می‌کردند نیز از چنین گزینه‌ای برخوردار بودند. همچنین اپل اعلام کرده که ممکن است هزینه سرویس را نیز از کاربران دریافت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا