فناوری

افزودن توصیه های شخصی سازی شده در صفحه Listen Now پادکست اپل

اپل ویژگی های اشتراک گذاری و توصیه های شخصی جدیدی را برای پادکست ها در iOS 15 معرفی کرده که همه به منظور کمک به شما در کشف برنامه های جدید برای گوش دادن است. از امروز، بخش های شخصی سازی شده توصیه ها را در صفحه «Listen Now» خواهید یافت که پادکست هایی مشابه مواردی را که از آنها لذت می برید به شما نشان می دهد.

آنها تحت عنوان “If You Like ‘[Show Name]’…” و سپس عناوین در یک دسته یا با موضوع یا قالب یکسان فهرست می شوند. آنها همچنین می توانند نمایش هایی از همان استودیو یا عناوینی را که سایر کاربران به آن پادکست گوش می دهند، نیز فهرست کنند. همچنین بخش های جدیدی با توصیه هایی براساس موضوعاتی که معمولاً از آنها لذت می برید پیدا خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر به شو های زیادی تحت Books گوش می دهید، بخش هایی را مشاهده می کنید که عنوان ها را در زمینه های مرتبط مانند هنر و طراحی توصیه می کنند. این ویژگی های جدید توصیه شخصی سازی شده، امروز 21 سپتامبر برای کسانی که iOS 15 ،PadOS 15 و tvOS 15 را نصب کرده اند، ارائه شده و همچنین برای macOS Monterey در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر این ویژگی ها فعلا در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، انگستان، ایرلند، آفریقای جنوبی، استرالیا و نیوزلند مجدود شده است. پادکست همچنین ویژگی جدید Shared with You را دریافت می کنند که برای چندین اپ با iOS 15 عرضه شده است. در پادکست، هنگامی که شخصی برای شما کانال ها، قسمت ها یا نمایش هایی از طریق پیام ها ارسال می کند، قسمت جدید Shared with You را مشاهده خواهید کرد.

دکمه ای که می گوید “From [contact]” به شما نشان می دهد که چه کسی آن را ارسال کرده، و می توانید روی آن ضربه بزنید تا قسمتی از مکالمه شما در پیام ها هنگامی که به اشتراک گذاشته شد نمایش داده شود تا بتوانید پاسخ ارسال کنید. در حالی که این ویژگی می تواند راهی عالی برای یافتن نمایش های جدید برای دنبال کردن باشد ، می توانید آن را در قسمت Messages در تنظیمات پادکست کاملاً غیرفعال کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا