شرکت «ماگ وی» چندی پیش طرحی برای شبکه ای از تونل های زیر زمینی بهم پیوسته و مشابه هایپرلوپ برای ارسال بسته های پستی در سراسر لندن ارائه کرد. اکنون این طرح 1.5 میلیون پوند سرمایه جمع آوری کرده است. شرکت ماگوی، در سال 2017 توسط Rupert Cruise، از مهندسان پروژه هایپرلوپ ایلان ماسک و فیل دیویس، یک متخصص تجارت تاسیس شد.

کروز و دیویس در ماه نوامبر، وب‌سایتی راه‌اندازی کردند تا بتوانند 750 هزار دلار سرمایه برای کار خود جذب کنند اما بودجه نهایی، بسیار بیش از این مبلغ بود و به 1.58 میلیون دلار رسید. این بودجه، به آنها امکان خواهد داد تا گروه خود را گسترش دهند و کار خود را به مرحله آزمایش وارد کنند.

در این مرحله مسیری 1.2 مایلی از توپ های مغناطیسی با عرض 3 متر ساخته می شود. این شرکت ادعا می کند هنگامیکه شبکه تونل های زیرزمینی به طور کامل در لندن اجرا شود، قابلیت ارسال بیش از 600 میلیون بسته در سال وجود دارد. در این طرح مجموعه ای از تونل ها در هر ساعت 72 هزار واگن را در مسیری مغناطیسی جابه جا می کنند. هر واگن ظرفیت جابه جایی 4 بسته را دارد و با کمک نیروی مغناطیس با سرعتی کمتر از 40 مایل برساعت حرکت می کند. این شبکه در مدت 3 سال تکمیل می شود.

سازندگان امیدوارند که بتوانند نخستین مسیر اجرایی تونل را بین لندن، هرتفوردشایر و میلتون کینز انگلستان احداث کنند. آنها باور دارند که این تونل‌ها می‌توانند روشی سریع و کم‌هزینه برای انتقال کالاها باشند و حدود سه سال دیگر نیز قابل راه‌اندازی خواهند بود. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جدید دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *