نرم افزار و اینترنت

اپل iCloud.com برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS بروزرسانی شد

اپل، طراحی جدیدی از سایت iCloud.com را برای استفاده در دستگاه های اندرویدی و آی او اس ارائه کرده که دسترسی به سرویس های اپل نظیر Notes, Photos, Reminders, و Find My iPhone از طریق مرورگر گوشی های هوشمند برای کاربران راحت تر کرده است.

تا پیش از این، کاربران برای دسترسی این وبسایت از طریق مرورگر موبایل، تنها باید full desktop site را درخواست می کردند. اکنون رابط کاربری جدید، امکان دسترسی کاربران با مرورگر گوشی را میسر کرده است. به روزرسانی جدید همچنین برای کاربران اندرویدی که از سرویس های اپل نظیر Notes برای دسترسی به یادداشت ها استفاده می کنند، بسیار مفید می باشد.

همچنین دسترسی به Find My iPhone اپل برای پیدا کردن آیفون از طریق مرورگر دستگاه های دیگر نیز برای کاربران فراهم شده است. از سوی دیگر گفته می شود که برخی از ویژگی ها ممکن است کار نکنند، شامل مشکل قابلیت News Landed هنگام آپلود کردن عکس های جدید در یک کتابخانه عکس iCloud مشکل داشته و عدم امکان ایجاد لیست های جدید یادآوری در Reminders است.

در حال حاضر رابط کاربری جدید iCloud.com در دسترس کاربران بوده ولی تنها محدود به چهار سرویس Notes, Photos, Reminders, و Find My iPhone است. سایر ویژگی های iCloud مانند مخاطبین، تقویم یا مجموعه برنامه های iWork هنوز از سایت جدید تلفن همراه در دسترس نیستند، اگرچه این امکان وجود دارد که اپل در آینده پشتیبانی از آنها را اضافه کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا