موبایل و تبلت

گوشی بلک شارک 3 بالاترین امتیاز را در بنچمارک انتوتو کسب کرد

شرکت زیر مجموعه شیائومی، بلک شارک قصد دارد تا در تاریخ 3 مارس (13 اسفند) از نسخه جدید گوشی گیمینگ خود با نام بلک شارک 3 رونمایی کند. هفته‌های گذشته اطلاعاتی در خصوص طراحی و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی گیمینگ منتشر شده بود، اما به تازگی اطلاعاتی از بنچمارک‌ این پرچمدار در AnTuTu منتشر شده است به قدرت شگفت انگیز این محصول را به نمایش می‌گذارد.

به تازگی مدیرعامل بلک شارک، یک اسکرین‌شات را از مجموع امتیاز این گوشی در بنچمارک AnTuTu منتشر کرد. دستگاه مورد اشاره، دارای شماره مدل SHARK MBU-Ao است و پیشتر در پایگاه داده GeekBeench هم رویت شده بود. همان‌طور که می‌بینید، بلک شارک 3 پرو 5G موفق به کسب 620952 امتیاز در این پلتفرم شد که با اختلاف زیاد، بیشتر از هر رقیب دیگری است.

پیش از این، رکورددار آنتوتو گوشی ویوو iQOO 3 بود که 597583 امتیاز داشت. ایسوس راگ فون 2 نیز با 507 هزار امتیاز، آن را دنبال می‌کرد. ناگفته نماند که هر سه این دستگاه‌ها، موبایل‌های گیمینگ هستند؛ ولی بلک شارک 3 و آیکو 3 از تراشه جدیدتر اسنپدراگون 865 قدرت می‌گیرند. به گفته شیائومی شارژر 65 واتی بلک شارک 3 می‌تواند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن را از 0 تا 100 در مدت زمان 38 دقیقه شارژ کند. تا این لحظه اطلاعاتی بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است و باید منتظر معرفی رسمی آن در تاریخ 13 اسفند باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا