شرکت انکر از یک دستگاه جدید با نام PowerHouse II 400 رونمایی کرده است. این دستگاه یک نیروگاه قابل حمل چند منظوره است که می تواند طیف گسترده ای از دستگاه های سازگار با AC/DC از گوشی های هوشمند، تبلت ها تا ماشین حفاری را شارژ کند. این محصول در تاریخ 21 اکتبر با قیمت 2599 یوان برای فروش در چین باز می شود اما در خارج از چین دارای قیمت 355.99 دلار است و در آمازون موجود است.

نیروگاه قابل حمل Anker PowerHouse II 400 دارای ظرفیت 388 وات ساعت و قدرت کلی بیش از 500 وات است. این محصول مجهز به چندین رابط است که شامل رابط AC/DC ، شارژر اتومبیل (پورت فندک سیگار)، پورت USB-A و پورت USB-C می باشد. حداکثر خروجی پورت USB-C معادل 60 وات است. به گفته سازنده، این دستگاه جدید می تواند MacBook Air 2020 را در مدت زمان 40 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند.

علاوه بر این، از پورت AC می توان مستقیماً برای تأمین انرژی اجاق های برنج، کتری های برقی، پروژکتورها، یخچال ها و سایر وسایل استفاده کرد. گفته می شود جریان موج سینوسی را تولید می کند که پایدار و مداوم است. شارژر باتری موبایل آنکر دارای چهار حالت شارژ کردن نظیر شارژ دیواری، شارژ اتومبیل و شارژ خورشیدی است. شارژ دیواری 6.5 ساعت، شارژ USB-C تا 7.5 ساعت و شارژ خورشیدی 7 ساعت طول می کشد. پنل شارژ خورشیدی باید جداگانه خریداری شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *