اپل اعلام کرد ازاین‌پس پیکربندی استاندارد کامپیوتر مک مینی دوبرابر حافظه‌ ذخیره‌سازی بیشتری خواهد داشت.قیمت پایه‌ این دستگاه با حافظه‌ ۲۵۶ گیگابایتی ۷۹۹ دلار  و قیمت مدل دیگر با حافظه‌ ۵۱۲ گیگابایتی ۱،۰۹۹ دلار خواهد بود. اپل تغییر ظرفیت حافظه در مک‌مینی را همراه‌با رونمایی مک‌بوک‌ایر و آیپد پرو جدید اعلام کرده است.

نسل فعلی کامپیوتر مک مینی نوامبر 2018 رونمایی شد و ظرفیت حافظه داخلی مدل پایه 128 گیگابایت بود. در صورتی که کاربر به حافظه داخلی بیشتری نیاز داشته باشد، می تواند با پرداخت 800 دلار حافظه SSD دو ترابایتی را بخرد. مدل اولیه‌ این دستگاه طیف گسترده‌ای از درگاه‌های ارتباطی ازجمله چهار پورت تاندربولت ۳ از نوع USB-C، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI 2.0، جک هدفون و اترنت پشتیبانی می‌کرد و طراحی کلی راضی‌کننده‌ای داشت.

گران بودن مدل های پایه، بازار دست دوم نامناسب و مشکلات مربوط به عملکرد پردازنده گرافیکی نیز نقاط ضعف آن مطرح شده اند. اپل مشکل GPU را در مدل های جدید مک مینی رفع نکرده، ولی افزایش ظرفیت حافظه داخلی برای کاربرانی که از این محصول به عنوان سرور و یا برای ذخیره کردن فایل ها استفاده می کنند، خبر خوبی است. مدل های جدید مک مینی هم اکنون از سایت اپل قابل خریداری هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *