لپ تاپ

کمک 800 میلیون دلاری گوگل برای مبارزه با ویروس کرونا

گوگل طی ارسال بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای مقابله با بیماری کرونا ۸۰۰ میلیون دلار به کسب‌وکارهای کوچک و آسیب‌دیدگان کمک می‌کند تا در شرایط بحرانی فعلی قادر به ادامه فعالیتشان باشند. این کمک به‌صورت نقدی و استفاده از حق تبلیغات خواهد بود.

گوگل در نخستین اقدام خود، کمکی 250 میلیون دلاری به سازمان‌ جهانی سلامت و سایر سازمان‌های دولتی خواهد کرد. این کمک در راستای کسب اطلاعات جدید درباره نحوه جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خواهد بود. گوگل همچنین مبلغ 200 میلیون دلار به سازمان NGO (نهادی غیردولتی) و سایر موسسه‌های مالی خواهد کرد تا به کسب و کارهای کوچک برای دسترسی به بازار فروش خود کمک کنند.

نهادهای تحقیقاتی نیز مبلغ 20 میلیون دلار اعتبار در Google Could دریافت خواهند کرد. گوگل علاوه بر این برای متخصصین فعال در حوزه تولید دارو و لوازم کاربردی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نیز کمک مالی در نظر گرفته است. گوگل همچنین محدودیت کمک‌های کارکنان خود را از سقف 7,500 دلار به 10,000 دلار افزایش داده است. تاکنون شرکت‌های مختلفی برای کمک به مقابله با بیماری کرونا اقدامات مهمی انجام داده‌اند. اپل بیش از ۱۰ میلیون ماسک صورت اهدا کرده است و تسلا نیز روی ساخت دستگاه‌های تنفسی کار می‌کند.

منبع
cnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا