اپل دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 را برای اهالی رسانه ارسال کرد. در این مراسم سیستم عامل iOS 13 به صورت رسمی معرفی می شود.

از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که طی روزهای ۳ تا ۷ ژوئن امسال، قرار است مانند همیشه کنفرانس توسعه‌دهندگان اکوسیستم اپل موسوم به WWDC برگزار شود اما روز گذشته، بالاخره این شرکت دعوتنامه مربوط به مراسم اصلی را برای افراد و رسانه‌های موردنظر ارسال کرد. طبق این دعوتنامه، مراسم اصلی در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) در ساعت ۹.۳۰ شب به وقت ایران، کار خود را در سن خوزه کالیفرنیا آغاز می‌کند.

در این مراسم، بالاخره شاهد معرفی ویژگی‌های جدید iOS 13 خواهیم بود و زمان‌بندی مربوط به عرضه‌ نسخه‌های بتا اعلام می‌شود. بر اساس شایعات، سیستم عامل iOS 13 به صورت پیش فرض دارای حالت تاریک است. این حالت به آخرین نسخه بتای اندروید Q نیز اضافه شده است. علاوه بر سیستم عامل iOS، اپل در کنفرانس WWDC از نسخه جدید دیگر سیستم عامل های خود نیز رونمایی می کند. در میان آن ها می توان به watchOS جدید اشاره کرد. شایعات به پشتیبانی آن از اپ استور اشاره می کنند.

سال گذشته، در کنفرانس WWDC خبری از محصولات سخت‌افزاری نبود و با توجه به اینکه روز گذشته مدل جدید مک‌بوک پرو با بهبودهای جزئی معرفی شده، به نظر می‌رسد این رویکرد برای امسال هم تکرار می‌شود. اما در نهایت کاربران اپل همواره به‌دنبال غافلگیری هستند و امیدوارند در این مراسم هم بار دیگر غافلگیر شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *