گوگل امروز در اقدامی سومین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 11 را برای برخی از دستگاه های خانواده پیکسل منتشر کرده است. در صورتیکه از دارندگان گوشی اصلی پیکسل هستید، توصیه می کنیم، این آپدیت را دریافت نکنید، چراکه شاید به اندازه کافی پایدار نیست.

این بروزرسانی در تاریخ 23 آوریل به همراه شماره ساخت RPP3.200230.017 است و شامل پچ امنیتی ماه آوریل 2020 می شود. همچنین جدیدترین نسخه گوگل پلی سرویس 20.12.14 نیز اجرا می شود. اگر قبلا پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 11 را روی گوشی اجرا کرده اید، گوگل امکان بروزرسانی به پیش نمایش سوم در قالب فایل OTA را فراهم کرده است. همچنین می توانید فایل ایمیج کارخانه ای آن را از طریق لینک دریافت کنید.

گوگل در ادامه اشاره کرده که این بروزرسانی با هدف رفع مشکلات و پیشرفت های در عملکرد سیستم ارائه شده است. هنگامی که این نسخه به مرحله بتا رسید، نه تنها برای استفاده روزانه پایدار خواهد بود، بلکه ثبت نام و دریافت به روزرسانی OTA نیز بسیار ساده تر خواهد بود.

در حال حاضر، پیش نمایش سوم توسعه دهندگان برای گوشی های پیکسل 2/2XL, 3/3 XL, 3a/3a XL, 4/4 XL در دسترس قرار گرفته است. در نهایت باید اشاره کنیم که بتای اول در ماه مه برای هر دستگاه پیکسل و غیر پیکسلی و بتای دوم نیز در ماه ژوئن منتشر شده و نسخه نهایی و پایدار نیز اواخر سه ماهه سوم 2020 در دسترس قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *