نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید تلگرام؛ از زمانبندی چت صوتی تا نسخه جدید وب

تلگرام به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن اندروید و iOS خود را با قابلیت های جدید منتشر کرده است. بروزرسانی امروز پرداخت‌های 2.0 برای تمامی گفتگوهای تلگرام، زمان‌بندی و پروفایل‌های کوچک برای گفتگوهای صوتی، نسخه‌های جدید تلگرام وب برای مرورگر شما و همچنین قابلیت‌های دیگر به همراه دارد.

در بروزرسانی جدید مدیران گروه‌ها یا کانال‌ها از این پس می‌توانند به جای ایجاد گفتگوی صوتی جدید، یک گفتگوی صوتی را برای تاریخ و زمان خاصی زمان‌بندی کنند. این قابلیت به اعضای اجتماعات، زمان لازم برای مطلع کردن دوستانشان و آماده کردن پاپ‌کورن را می‌دهد. کاربران زمان‌سنج شمارش معکوس رنگارنگی را در قسمت بالای گفتگو مشاهده خواهند کرد. کسانی که مشغله زیادی دارند و قادر به دنبال کردن شمارش معکوس نیستند، می‌توانند گزینه دریافت اعلان در لحظه شروع گفتگو را انتخاب کنند.

مدیران می‌توانند از صفحه پروفایل گروه یا کانال خود گفتگوی صوتی را زمان‌بندی کنند. در اندروید، به گزینه Start Voice chat > Schedule Voice Chat < ⋮ مراجعه کنید. در iOS، دکمه Voice Chat را بزنید و گزینه Schedule Voice Chat را انتخاب کنید. هنگامی که شمارش معکوس به صفر برسد، گفتگو به صورت خودکار شروع نخواهد شد مگر زمانی که مدیر دکمه شروع را بزند.

علاوه بر برنامه ریزی چت صوتی گروهی ، تلگرام همچنین در حال گسترش دامنه سیستم پرداخت درون برنامه ای خود است. این اپلیکیشن اکنون به شما امکان می دهد پس از پشتیبانی از هشت ارائه دهنده خدمات پرداخت معروف که شامل Stripe ،Yandex و Payme در میان دیگران هستند، مستقیماً از داخل یک چت پرداخت کنید. علاوه بر این، در نسخه به‌روز شده تلگرام کاربران می‌توانند به صورت مستقیم تصاویر را در چت‌های خود بزرگنمایی کنند. در واقع ابتدا لازم نیست روی تصویر مربوطه ضربه بزنند تا در حالت تمام صفحه باز شود، بلکه این کار را به صورت مستقیم می‌توانند انجام دهند.

همچنین در نسخه جدید، کاربران به هنگام تماشای یک ویدیو،‌ با فشار دادن و نگه داشتن انگشت خود در سمت راست یا چپ صفحه به مدت 15 ثانیه، امکان جلو و عقب زدن ویدیو را در اختیار خواهند داشت. کاربران نسخه اندروید تلگرام نیز می‌توانند با دو بار ضربه زدن روی صفحه تا 10 ثانیه ویدیو را به جلو یا عقب ببرند.

منبع
pocketnow
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا