نرم افزار و اینترنت

پلتفرم SteamVR دیگر از مک اواس پشتیبانی نخواهد کرد

امروز شرکت Valve اعلام کرد که در حال پایان دادن به پشتیبانی از مک اواس بر روی پلتفرم بازی واقعیت مجازی SteamVR است. Valve در ادامه اظهار داشت که این اقدام به گونه ای انجام شده است که می تواند روی دیگر سیستم عامل هایی نظیر ویندوز و لینوکس که نرم افزار واقعیت مجازی در دسترس بوده، متمرکز شود.

شرکت Valve در رابطه با این موضوع با انتشار بیانیه ای در وبلاگ استیم اعلام کرد:

پلتفرم SteamVR به پشتیبانی از OSX پایان داده تا تیم بتواند بیشتر روی ویندوز و لینوکس متمرکز شود. ما توصیه می کنیم کاربران OSX برای دسترسی به ساخته های شرکت، همچنان به شاخه های [SteamVR [macos ادامه دهند. کاربران می توانند با کلیک راست بر روی SteamVR در Steam ، و انتخاب گزینه Properties … -> Betas را به یک شعبه انتخاب کنند.

پلتفرم استیم وی آر، اولین بار کار خود را با لینوکس آغاز کرد و سه سال بعد این پلتفرم به سیستم عامل OSX یا همان مک اواس اپل راه یافت. پس از گسترش پشتیبانی از فناوری مایکروسافت، در نهایت امکان سازگاری با تعداد زیادی از هدست ها فراهم شد.

پس از رها کردن پشتیبانی macOS، نرم افزار VR هنوز هم در ویندوز و لینوکس در دسترس است. لیست کاملی از هدست های سازگار برای SteamVR را می توان در صفحه رسمی آن در Steam یافت.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا