گجت و پوشیدنی

ویوو از ایربادز تمام بیسیم Earphone Neo رونمایی کرد

ویوو روز گذشته در کنار معرفی گوشی های هوشمند سری ایکس 50 از جدیدترین ایربادز تماماً بیسیم Earphone Neo رونمایی کرده است. این ایربادز تمام بیسیم از تراشه نسل چهارم کوالکام استفاده می کند که به طور خاص برای برنامه های TWS طراحی شده است.

این هدست دارای فناوری بلوتوث 5.2 بوده که با فعال شدن aptX Adaptive صدای near CD quality را ارائه می دهد. تاخیر کم 88 میلی ثانیه دیگر ویژگی این ایربادز جدید است که به طور خودکار حالت تاخیر پایین آن را بین تماس ویدیویی و گیمینگ تغییر می دهد. از سوی دیگر، محصول جدید ویوو دارای درایورهای 14.2 میلی متری بوده که برای هر بادز بیسیم آن به نسبت بزرگ است.

همچنین می توانید صدای آنها را به دلخواه خود با سه حالت DeepX – یکی برای بهینه سازی باس، یکی تنظیم صدا و دیگری متمرکز بر فرکانس های بالا – تنظیم کنید. ایربادز Earphone Neo سیستم دو میکروفون که عملیات حذف نویز برای تماس های صوتی را انجام دهد و هر کدام از بادزها طوری طراحی شده اند که برخی صداهای محیط که به گوش شما می رسد را آگاه می کند. آنها همچنین دارای مقاومت IP54 هستند.

هر کدام از جوانه ها دارای کنترل لمسی هستند که می توان برای فراخوانی دستیار هوشمند گوگل اسیستنت استفاده کنید. از سوی دیگر قابلیت تشخیص سریع و اتصال روی گوشی های جدید ویوو را دارد. درصورت استفاده از کدک AAC، هر جوانه عمر باتری 5.5 ساعته دارد ولی به دنبال کیفیت بالای aptX Adaptive هستید، زمان گوش دادن به 4.2 ساعت کاهش می یابد. حالت شارژ می تواند مدت زمان گوش دادن را تا 27 ساعت افزایش دهد (خود کیس از طریق درگاه USB-C شارژ می شود). ایربادز جدید ویوو Earphone Neo قرار است با قیمت 70 دلار در چین به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا