فناوری

سامسونگ از سرویس پرداخت دیجیتالی Pay Card رونمایی کرد

سامسونگ امروز جزئیاتی از سرویس پرداخت دیجیتالی جدید Pay Card را منتشر کرد. این غول کره ای، با همکاری دو شرکت بانکداری دیجیتالی اروپا Curve و مسترکارت تصمیم دارد این کیف پول را ارائه دهد.

Pay Card سرویس جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد منابع مالی خود را مدیریت و نظارت کنند. این یک هاب اصلی است که از طریق آن می توانید تمام هزینه های خود را از طریق گوشی هوشمند مشاهده کنید. با کمک Curve  Pay Card به کارت های بانکی شما پیوند می یابد و روشی مطمئن برای انتقال پرداخت ارائه می دهد.

البته توجه داشته باشید که کارت پرداخت سامسونگ با کارت اعتباری Samsung Money تفاوت بسیاری دارد. سامسونگ مانی چیزی شبیه به اپل کارت بوده که برای شهروندان آمریکایی طراحی شده است. سیستم دیگری به نام Pay Cash نیز وجود دارد که آن هم در مجموعه Samsung Pay قرار گرفته و به کاربران در کنترل وضعیت مالی خود کمک کند. جالب اینجاست که هر یک از این محصولات USP مخصوص به خود را دارند؛ چراکه شرکت کره ای تمام تلاش خود را کرده تا بین سرویس های خود تمایز قائل شده و کاربران را از اشتباه و سردرگمی نجات دهد.

به نظر می رسد که سامسونگ تمایل دارد تا مانند کمپانی های بزرگ دیگر، فعالیت خود در فضای فین تک (فناوری های مالی) به صورت جدی ادامه دهد. تاریخ آغاز این فرایند هنوز به طور دقیق مشخص نشده؛ با این حال برخی منابع از امکان استفاده از این کارت در اواخر سال جاری خبر داده اند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا