نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام امکان پین کردن نظرات را برای کاربران فراهم کرد

اینستاگرام تاکنون امکانات مختلفی را برای کنترل بهتر کاربران روی نظرات ویدیوها و تصاویر فراهم کرده است. در ماه مه در کنار ابزارهای فیلتر کردن نظرات، قابلیت پین کردن کامنت ها را آغاز کرد، و اکنون این ویژگی را در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

این ویژگی با هدف برجسته کردن مثبت‌گرایی و تعدیل کامنت‌ها منفی طراحی شده تا افراد بتوانند بهتر از گذشته لحن کلی کامنت‌ها را مدیریت کنند. برای پین کردن کامنت، کافی است در iOS کامنت موردنظر را به سمت چپ سوایپ کنید و در اندروید انگشت خود را بر روی آن نگه دارید تا در کنار گزینه‌های مربوط به مواردی مانند حذف و گزارش، آیکون مربوط به پین کردن را مشاهده کنید.

این شرکت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی کامنت‌های توهین آمیز زیادی را حذف می‌کند و همچنین اگر کاربران بخواهند کامنت‌های با محتوای آزاردهنده منتشر کنند، از جانب هوش مصنوعی اینستاگرام هشداری دریافت می‌کنند. قابلیت پین کردن کامنت‌ها اگرچه ویژگی چندان مهمی محسوب نمی‌شود، اما در هر صورت می‌تواند برای مدیریت بهتر پست‌های کاربران مثمر ثمر واقع شود. این مشخصه در حال حاضر برای اکثریت کاربران فعال شده و اگر این قابلیت را هنوز دریافت نکرده‌اید، احتمالا بعد از دانلود و نصب آپدیت جدید اینستاگرام می‌توانید از آن بهره ببرید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا