آموزش

نحوه شخصی سازی آپدیت خودکار در آیفون و آیپد

ویژگی Automatic Updates، به روزرسانی های پس زمینه را به آیفون و آیپد آورده است و باعث می شود همیشه به روز باشید. حال اگر iOS 13.6 ، iPadOS 13.6 یا بالاتر هستید، می توانید نحوه دانلود و نصب به روزرسانی های خودکار را سفارشی سازی کنید. پیش از این، اپل گزینه جدید به روزرسانی خودکار را ارائه می داد (که به طور پیش فرض فعال نیست). اگر این گزینه را انتخاب کنید، آیفون یا آیپد شما در بخش پس زمینه سیستم اقدام به دانلود و ارتقای سیستم عامل می کند.

گاهی اوقات شما می خواهید فایل بروزرسانی را دریافت کنید و همزمان نمی خواهید آن را نصب کنید؟ مجبورید تقریباً روزانه اعلان ها و یادآوری ها را برای به روزرسانی ها رد کنید و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این موضوع بسیار آزار دهنده شد. اپل این ویژگی را به دو بخش مختلف تقسیم کرده است. اکنون یک گزینه دومی برای دانلود و ذخیره به روزرسانی برای بعد روی iOS وجود دارد. برنامه Settings را در آیفون یا آیپد خود باز کنید و سپس به بخش General بروید.

در اینجا گزینه بروزرسانی نرم افزار یا Software Update را انتخاب کنید.

اکنون ، روی گزینه سفارشی سازی خودکار به روز رسانی یا Customize Automatic Updates ضربه بزنید.

در این قسمت، ابتدا تیک گزینه Download iOS/iPadOS Updates را فعال کنید. پس از انجام اینکار، ضامن جدیدی به نام Install iOS/iPadOS Updates ظاهر می شود. اگر می خواهید به طور خودکار به روز رسانی های iOS یا iPadOS را یک شبه نصب کنید، برای فعال کردن این ویژگی روی تیک آن ضربه بزنید.

حتی اگر ویژگی Install iOS/iPadOS Updates را فعال کنید، قبل از نصب به روزرسانی ها در طول شب، اعلانی دریافت خواهید کرد (دقیقاً مانند قبل از iOS 13.6). با اینکار بروزرسانی های iOS و iPadOS همیشه دانلود شده و آماده ادامه دادن است. تنها کافیست که به بخش Software Update بروید و هر زمان که آماده هستید (بدون انتظار برای بارگیری در ابتدا آنها) آنها را نصب کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا