موبایل و تبلت

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی A01 Core رونمایی کرد

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی اقتصادی گلکسی A01 Core رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت بسیار پایینی که دارد، از ویژگی شاخصی بهره نمی‌برد و از بین مشخصات مهم آن می‌توانیم به داشتن نمایشگر HD، یک دوربین اصلی و نسخه Go اندروید ۱۰ اشاره کنیم.

سامسونگ برای گلکسی A01 Core از نمایشگر 5.3 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس استفاده کرده که نسبت تصویر آن به ۱۸.۵:۹ می‌رسد و در اطراف این نمایشگر حاشیه‌های ضخیمی دیده می‌شود. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه‌ ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد و در پنل پشتی هم می‌توانیم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED را مشاهده کنیم. در ضمن باید خاطرنشان کنیم مانند بسیاری از دیگر گوشی‌های پایین‌رده، پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است.

تراشه قدیمی مدیاتک MT6739 که در سال ۲۰۱۷ روانه‌ بازار شده به‌عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می‌کند که از پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد. در کنار آن باید به وجود یک گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظ داخلی اشاره کنیم. همچنین انرژی این گوشی از جانب یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز با قیمت پایه ۷۴ دلار روانه‌ بازار اندونزی می‌شود و کاربران این کشور تا دو روز دیگر می‌توانند گوشی گلکسی A01 Core را با پرداخت 67 دلار خریداری کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا