نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ویژگی Reading Coach را برای مایکروسافت 365 معرفی کرد

مایکروسافت یک ویژگی جدید Reading Coach را برای مایکروسافت 365 اعلام کرده است که برای فراگیران و مربیان طراحی شده است. این بر پایه Reading Progress است که سال گذشته در Teams معرفی شد. ویژگی جدید به معلمان این امکان را می‌دهد تا به راحتی تسلط دانش‌آموزان خود را با آزمون‌های آنلاین ارزیابی کنند و سرعت و دقت آنها را اندازه‌گیری کنند.

Reading Coach گامی فراتر در کمک به دانش آموزان برای تکمیل مهارت های خواندن خود می رود. هنگامی که دانش‌آموزان متن را در تکلیف Reading Progress در Microsoft 365 بخوانند، Reading Coach پنج کلمه‌ای را که بیشترین مشکل را با آنها داشته‌اند برجسته می‌کند. سپس دانش‌آموزان می‌توانند چندین بار آن کلمات را به صورت جداگانه تمرین کنند تا آن را به درستی دریافت کنند. همه این داده‌های تمرینی را می‌توان با مربیان به اشتراک گذاشت، بنابراین آنها می‌دانند دانش‌آموزان چه کلماتی را تمرین کرده‌اند، چند بار و از چه ابزارهایی برای رسیدن به آنجا استفاده کرده‌اند.

فراتر از کاربردهای آموزشی واضح، مایکروسافت همچنین در حال ایجاد Reading Coach روی ویژگی Immersive Reader در اپلیکیشن های مختلف مایکروسافت 365 است. این شامل ورد آنلاین، وان نوت، تیمز و موارد دیگر می شود. با این کار، کاربران می توانند بخشی از متن را انتخاب کرده و خواندن آن را تمرین کنند، و Reading Coach گزارشی از میزان عملکرد آنها ایجاد می کند. این گزارش‌ها می‌تواند به پایش پیشرفت دانش‌آموز در طول زمان کمک کند، بدون اینکه تحت فشار قرار گرفتن در یک تکلیف مدرسه باشد.

مایکروسافت همچنین بهبودهای زیادی را در Reading Progress اعلام کرد که با ارزیابی جدید Prosody شروع شد. نسخه اولیه Reading Progress دو عنصر کلیدی تسلط – سرعت و دقت خواندن – را دنبال می‌کرد، اما قادر به تجزیه و تحلیل بیان گفتار نبود. با به‌روزرسانی Prosody، نسخه Reading Progress همچنین می‌تواند ارزیابی کند که آیا دانش‌آموز می‌تواند به اندازه کافی عبارات را منتقل کند، مانند مکث برای کاما و نقطه، خم کردن صدا برای سؤالات و موارد دیگر. هدف این است که در نهایت به دانش آموزان کمک شود تا از صحبت کردن یکنواخت اجتناب کنند.

در سمت معلم، بینش‌های عملی جدیدی وجود دارد، به این معنی که آنها اکنون می‌توانند کلماتی را ببینند که دانش‌آموزان بیشتر با آن‌ها مبارزه می‌کنند و یک چالش پیشرفت خواندن ایجاد کنند تا به آنها کمک کند آن کلمات را تمرین کنند. معلمان همچنین قادر خواهند بود قوانین آوازی را در داشبورد بینش خود ببینند تا ببینند دانش‌آموزان چقدر صداهای خاص را مدیریت می‌کنند. مایکروسافت همچنین امکان ایجاد و بررسی تکالیف Reading Progress را در تلفن همراه فراهم می کند.

همچنین اکنون معلمان می‌توانند بازخوردی را که برای دانش‌آموزان خود درباره تکالیفشان ارسال می‌کنند سفارشی کنند، و یادداشت‌های خاص‌تری درباره آنچه می‌توانند در یک تکلیف خاص بهبود بخشند، قبل از بازگرداندن آن برای بازبینی، اضافه کنند. آخرین پیشرفت در سمت معلم، امکان وارد کردن صفحات از یک نوت بوک کلاس OneNote به عنوان یک تکلیف Reading Progress است. در نهایت، مدارسی که مشترک Education Insights Premium هستند نیز می‌توانند عملکرد دانش‌آموزان خود را با مدارس دیگر مقایسه کنند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا