گجت و پوشیدنی

نوبیا واچ و ایرفون بیسیم رد مجیک معرفی شد

بدنبال معرفی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5S، شرکت ZTE از ساعت هوشمند جدید نوبیا واچ و ایرفون تماما بیسیم رد مجیک رونمایی کرده است. نوبیا واچ از یک صفحه نمایش 4.01 اینچی AMOLED فوق العاده انعطاف پذیر استفاده می کند که تمایل به دور مچ دست دارد. این بدنه از ساختاری از جنس استنلس استیل و آلومینیوم است.

گزینه های بند شامل بند چرمی napa و سیلیکونی استاندارد است. مانند همه ساعت های هوشمند جدید، ساعت نوبیا می تواند مجموعه ای از ورزش ها و فعالیت ها را ردیابی کند. همچنین دارای e-SIM است به این معنی که می تواند کاملاً مستقل از گوشی هوشمند عمل کند. سایر موارد اضافی شامل NFC، بلوتوث 5.0 و اتصال Wi-Fi است.

ساعت نوبیا واچ در رنگ های مشکی، سبز و قرمز با قیمت 1799 یوان (255 دلار) عرضه می شود. علاوه ساعت جدید، نوبیا همچنین از ایربادز تماما بیسیم رد مجیک نیز رونمایی کرده است. این ایرفون با هدف ارائه به علاقمندان به بازی دارای طراحی گیمینگ و نورپردازی RGB است.

هدفون دارای طراحی داخل گوش و قلاب های قابل تنظیم است. همچنین حالت خاص با تاخیر کم، اتصال تک لمسی با گوشی های نوبیا ، باتری با عمر 20 ساعته و کنترل لمسی جانبی از دیگر مشخصات این ایربادز است. این ایربادز نیز قرار است با قیمت 42 دلار راهی بازار شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا