گجت و پوشیدنی

لاجیتک از هدفون بیسیم Pro X Lightspeed رونمایی کرد

لاجیتک از نسخه بیسیم مدل 2019 هدفون سری Pro X با نام Pro X Lightspeed رونمایی کرده است. این هدست همانند نسل قبلی بدنه‌ای از جنس فولاد و آلومینیوم دارد. از ویژگی‌های های این هدفون می‌توان به درایورهای 50 میلیمتری، صدای فراگیر DTS 7.1 و شارژدهی 20 ساعته اشاره کرد.

شاید بتوان گفت که بی‌سیم شدن این محصول مهم‌ترین تفاوت آن نیست بلکه در واقع شارژر یواس‌بی نوع سی (USB Type-C) است که باعث تفاوت عمده با نسل قبلی خود می‌شود. کمتر هدست بی‌سیمی داریم که با یو‌اس‌بی تایپ سی شارژ شود، بنابراین از این نظر می‌توان هدست تازه‌ی لاجیتک را در رده‌ی خاص خود قرار دارد. صداها از طریق گیرنده وایرلس 2.4  گیگاهرتزی USB-A به هدست منتقل می‌شوند. لاجیتک می‌گوید این هدست تا فاصله 13 متری به گیرنده متصل مانده و 20 ساعت شارژدهی دارد.

مانند مدل سیمی، همراه این مدل نیز گوشی‌هایی فومی با پوشش مخمل وجود دارد که قابل تعویض با گوشی‌های چرم-مانند پیش‌فرض آن است. یک بخش دیگر که در این هدفون تفاوت دارد، دکمه‌های آن است. این محصول یک دکمه‌ی بی‌صدا (Mute) برای میکروفن و هم‌چنین یک دکمه‌ حجم صدا در نزدیکی بخش اتصال میکروفن در گوشی سمت چپ دارد. اگرچه محصول سیمی نیز این دکمه‌ها را شامل می‌شد اما در برای آن روی سیم تعبیه شده بودند.

با توجه به تغییرات نسبت به نسخه‌ سیمی 129.99 دلاری، نسخه‌ی بی‌سیم 199.99 دلار قیمت‌گذاری شده که کمی تکان‌دهنده است. شاید لاجیتک به دلیل این‌که این نسخه USB-C دارد ارزش ویژه‌ای برای آن قائل شده یا شاید فقط به این خاطر که محصولات رده لایت اسپید این شرکت نسبت به نسخه‌های سیمی اهمیت خاصی دارند. در هر صورت می‌توان هدفون‌هایی با کارایی و عمر باتری مشابه و قیمت پایین‌تر هم در بازار پیدا کرد اما به شرطی که بخواهیم از توان نرم‌افزاری بالا و البته USB Type-C لاجیتک چشم‌پوشی کنیم.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا